Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO skolen hvor bliver den af? Er der en anden?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

mens vi venter synes jeg at man skal vade ind og tilmelde sig nyhedsbrevet på http://www.seochat.com - og iøvrigt læse deres artikler ;) 

dog savner jeg de tunge tekniske gennemgange :)

Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

nbhansen:

mens vi venter synes jeg at man skal vade ind og tilmelde sig nyhedsbrevet på www.seochat.com - og iøvrigt læse deres artikler ;) 

dog savner jeg de tunge tekniske gennemgange :)

Så kan du lige så godt gå til demib.dk hvilket jeg da også gør, men det jeg savner er muligheden for at komme helt ind til benet, og det tror jeg kun kan lade sig gøre face to face (ellers er der alt for mange ting man ikke kan sige eller skrive pga. kunder og andre der kikker med).

Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du startet den seo skole?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er desværre ikke kommet i luften med skolen endnu, da jeg har valgt at bruge kræfterne på SEO Supporten, der på mange måder opfylder det samme behov. Jeg håber dog stadig på at jeg, i en eller anden form, kan få tid til at åbne op for skolen på et tidspunkt, men lige nu ved jeg ikke helt hvornår det bliver :)

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Det lyder ellers spændende med en SEO skole (selvom den ligger på is), men hvad var planerne ellers - skulle det køres som online e-learning a la selvstudie oder was?

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var planen at køre det som små eksklusive kurser herhjemme hos mig. 5-8 mand per hold og fokus på de lidt mere avancerede ting, som sjældent dækkes ved de almindelige seminarer. En hel dag til et område - f.eks. dynamiske websites, links, tekster osv.

 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)