Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Økologisk babytøj produktion

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Karma Kids Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg skal producere babytøj i eget mærke og det skal være økologisk. Har kig på de baltiske lande, Tyrkiet eller Portugal. Er der nogen som har en god forbindelse eller kender et sted hvor de er dygtige og pålidelige. Mængderne er ikke store nok til Asien. Håber at høre fra "nogen".

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 19:38

Hej KarmaKids

Jeg producere økologisk baby tøj her på Madagascar. Normalt arbejder vi med små minimum på fremstilling, men som du selv er inde på, når vi taler økologisk og der er minimum der skal opfyldes. Generlt kræver møllen minimum 500 kg på økologisk.

Jeg producerer økologisk for et par danske kunder. For at imødekomme minimum og ofte laves en kollektion af 2 til 3 styles i samme metervarer som derefter styk farves og evt med forskellige print. Men det kræver i sidste ende du kan starte op med hvad der svarer til 500 kg. 

Har det interesse og jeg kan kontaktes på mikkel @intnet.mu 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 8. Aug 13
Fra  Karma Kids Skrevet kl. 21:41

Hej Mikkel,

Tak for dit indlæg. Det lyder spændende - har du mulighed for at sende nogle fotos af det du har produceret for andre firmaer. Hvis det er i stil med det jeg er på udkig efter, kan vi tale lidt mere konkret om det jeg søger.

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 17:57

Hej KarmaKids,

Et ægte økologisk babytøj skal laves af stofferne lavet af økologiske fibrer. De er ikke produceret i Europa. Tøjet produceret af de rigtige  økologiske stoffer kan betragtes som økologisk. 

Jeg kan hjælpe dig til at producere dine økologiske babytøj kollektioner af høj kvalitet prisbilligt i Polen, hvis du skaffer os de rigtige økologiske stoffer. Vi kan finde dig de rigtige økologiske stoffer produceret med  økologiske trademark, med du skal selv køber dem for os. 

Jeg er en udlandsdansker boende i Polen. 

Du kan kontakte mig på: leszek@filmfactory.pl 

Mvh.

Leszek 

Tilmeldt 8. Aug 13
Fra  Karma Kids Skrevet kl. 11:24

Hej Les,

Tak for svar. Jeg kontakter dig pr. mail og beklager jeg ikke har svare, men vi har holdt konfirmation og jeg har haft meget travlt med det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)