Hej, jeg skal producere babytøj i eget mærke og det skal være økologisk. Har kig på de baltiske lande, Tyrkiet eller Portugal. Er der nogen som har en god forbindelse eller kender et sted hvor de er dygtige og pålidelige. Mængderne er ikke store nok til Asien. Håber at høre fra "nogen".
Jeg producere økologisk baby tøj her på Madagascar. Normalt arbejder vi med små minimum på fremstilling, men som du selv er inde på, når vi taler økologisk og der er minimum der skal opfyldes. Generlt kræver møllen minimum 500 kg på økologisk.
Jeg producerer økologisk for et par danske kunder. For at imødekomme minimum og ofte laves en kollektion af 2 til 3 styles i samme metervarer som derefter styk farves og evt med forskellige print. Men det kræver i sidste ende du kan starte op med hvad der svarer til 500 kg.
Har det interesse og jeg kan kontaktes på mikkel @intnet.mu
Tak for dit indlæg. Det lyder spændende - har du mulighed for at sende nogle fotos af det du har produceret for andre firmaer. Hvis det er i stil med det jeg er på udkig efter, kan vi tale lidt mere konkret om det jeg søger.
Et ægte økologisk babytøj skal laves af stofferne lavet af økologiske fibrer. De er ikke produceret i Europa. Tøjet produceret af de rigtige økologiske stoffer kan betragtes som økologisk.
Jeg kan hjælpe dig til at producere dine økologiske babytøj kollektioner af høj kvalitet prisbilligt i Polen, hvis du skaffer os de rigtige økologiske stoffer. Vi kan finde dig de rigtige økologiske stoffer produceret med økologiske trademark, med du skal selv køber dem for os.