hjælp!!! ny opstartet webshop www.klartilkamp.nu kan ikke ses på google
Tilmeldt 9. May 14
Zumzar007
Skrevet
09-05-2014 kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Amino
Jeg er i færd med at starte en webshop . Som sælger militær grej og udrustning.
Jeg har forsøgt at optimere siden meta keywords og beskrivelser, men den kommer stadig ikke frem på google
hvad mangler jeg?
Håber i kan hjælpe.
MVH
Rasmus List
www.klartilkamp.nu
Svar
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Siden er ret ny ud, 3 dage eller sådan noget?
Er der nogle der linker til siden - altså ud over Amino nu?
Har du overvejet noget mere tekst på dit site - Google indekserer ikke hvide baggrunde?
Svar
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Bruger du google webmaster tool? Der kan du nemlig manuelt få google til at indexere din hjemmeside .
Hvis ikke det virker, så tjek eventuelt robot.txt
Svar
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Tilmeldt 9. May 14
Zumzar007
Skrevet
11-05-2014 kl. 15:54
Svar
Tak for jeres svar. Jeg arbejder stadig på siden, og er endnu ikke gået officiel i luften. Så der kommer helt sikkert mere tekst på siderne.
Jeg har tilmeldt siden på forskellige link kataloger f.eks. hotfrog.dk, danskewebshops.dk osv.
Ligeledes har jeg nu manuelt indekseret min side med webmaster tool.
webshoppen kan nu findes på google, men det kræver stadig meget specifikke søgeord.
Håber det bliver bedre når siden bliver mere fyldegørende. Eller hører i nok fra mig igen. :-)
Mange tak for jeres hjælp.
Svar
Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Hej,
Kan anbefale dig, at læse lidt om SEO i diverse bøger. Jeg får indtrykket af, at du tror det er lige til at skyde en hjemmeside op i Google. Det er det ikke, det kræver masser af godt tekst indhold og kvalitetslinks til din side.
Et rigtig godt link er langt mere værd en 10-100 dårlige. Skaf et link fra forsvaret.dk og du er godt på vej.
Med venlig hilsen
Rune
Svar
Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk . Online markedsføring og rådgivning til dig!
Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Peter S.
Skrevet
11-05-2014 kl. 17:02
Svar
Google har indekseret nogle af siderne: https://www.google.dk/?q=site:klartilkamp.nu#newwindow=1&q=site:klartilkamp.nu
Svar