Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Momsfrit salg i Magento

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi har en webshop i Magento og vil gerne ha sat vores Wholesale kunder til at have en momssats på 0%.

I menuen "tilføj momssatser", så vil den ikke acceptere, at vi sætter satsen til 0%. Gør vi det helt forkert? eller er der en anden løsning?

Bemærk, at vores kerneforretning er salg til danske kunder btc, hvor der skal være 25% moms på.

Med venlig hilsen

Martin

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 23:58

Du skal lave en "Momsregel" først - som jeg husker det. Har du gjort det ?

Jeg har lavet en momsregel på min fragt på 0%, som jeg tilføjede min momssats. Så det kan lade sig gøre :)

Ellers må jeg lige kigge lidt nærmere på det i morgen formiddag.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47189
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:00

kender intet til Magento men du er givet med på at der også skal moms på b2b til danske kunder- blot er det du vil, at du vil vise prisen unden moms til grossister og B2B, og så lægges momsen først på ved check out til B2B kunder går jeg ud fra

vh John H

Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:04

Når jeg prøver at lave en momsregel, så bliver jeg bedt om at angive en momssats - det virker som om, at man skal lave momssatsen først, så man kan linke momsreglen sammen med en momssats?

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 00:07

Jeg kan ikke helt huske rækkefølgen, desværre. Jeg måtte finder en guide i en svensk youtube video, før jeg fik det til at virke. Men vil gerne kigge lidt nærmere på hvad jeg har lavet, men det bliver i morgen formiddag først :)

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)