Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NETS/TELLER Afvist

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Problemet er hvad man skal bruge oplysningen til. At ex 6,4% af alle er dankort får straks nogen til at tro at de kun mister 6,4% ved ikke at kunne tage rene dankort

Det dækker over problemet med hvor dyrt visadankort er mod dankort og vi er sikkert enige om, at med alle transaktioner i DK så er laaaaangt laaaaangt overr 6,4% kørt via dankort (eller dankort delen af visakortet for alle de som vil holde omkostninger nede). De 6,4% siger kun noget om udstedelse, ikke om hvilken del af visa dankortet som bruges og forvirrer mange

vh. 

Hej John.

Vi plejer jo at være meget enige i denne sag. - Men vores uenighed med andre skyldes måske at vi taler om to forskellige ting.

Hvis vi udelukkende taler om, hvor mange jkunder du ikke kan servicere hvis du ikke kan tage dankort, så er 6,4% jo sikkert meget rigtigt.

Nu er vi så nogen der driver forretning der også forholder os til vore omkostninger, og HER kommer det jo så ind om der er tale om Visa eller dankort.

Så her er det vel rigtig nok fra Quickpay.... - At dine omkostninger så er VILDT forskellige med og uden en nets-aftale (og oftest billigere med) KAN jo være en anden sag... Hvilket det vel er i denne tråd, for nets er jo IKKE en mulighed her.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46612
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ja jeg tror som ikke vi er ueninge. Jeg ser bare konstant argumentet med at man sagtens kan undvære dankort og at det snart er væk og nu kun 6,4%

Det var godt hvis det så stod at ud af visadankorts 7x% brugers de xx% som rene dankort idet shops og brugere har valgt rent dankort for at holde omkostning nede i langt mere end 6,4%. Tallet findes vist ikke statistisk mere (konkurrencehensyn eller andet) men jeg vil tro at langt over 50% af alle transkaktioner er den rene dankort del og de 6,4% derfor let forvirrer mere end de gavner.

Det er den der får svar frem som at de der siger dankort er godt at kunne tage, bare "lukker lort ud" - for de har nu kun hæftet sig ved, at det kun er 6,4% der udelukkes, og slet ikke ved det langt vigtige sigte - prisen er totalt forskellig - og større shops ville derfor "aldrig" fravælge dankort

Sympati for de mindre der ikke kan få nets aftale, eller for de som stilles overfor sikkerhedskrav de ikke kan honorere - men får man jaet s fra nets og stilles der ikke urimelige sikkerhedskrav, så skal man gå på at KUNNE tage rene dankort (ex kombi med et par andre inkl paypal)

(jeg er som udgang lidt skeptisk over for små shops uden dankort som en mulighed, måske er de helt nye, måske har banken ikke ville gi dem erhvervskonto - kan jeg gennemskue om indløser er sikker for mit kort osv - Det sker jeg bruger andet - men altid med en vis skepsis)

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:38

Cookie - John Hannover:

Sympati for de mindre der ikke kan få nets aftale, eller for de som stilles overfor sikkerhedskrav de ikke kan honorere - men får man jo og stilles der ikke urimelige sikkerhedskrav, så skal man gå på at KUNNE tage rene dankort (ex kombi med et par andre inkl paypal)

vh John H

Jamen her er jo ikke noget nyt... Det er dyrt at være fattig! - Sådan har det altid været.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46612
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:40

Carsten Kvist:
Jamen her er jo ikke noget nyt... Det er dyrt at være fattig! - Sådan har det altid været.
Præcist - men hvis så de mange løsninger uden rent dankort får fremstillet det som, at det er helt ligemeget  med dankort og man klarer sig mindst lige så godt uden dankort som snart er væk, så fastholder vi jo flere i "fattigdom" Big Smile

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:46

Cookie - John Hannover:

Carsten Kvist:
Præcist - men hvis så de mange løsninger uden rent dankort får fremstillet det som, at det er helt ligemeget  med dankort og man klarer sig mindst lige så godt uden dankort som snart er væk, så fastholder vi jo flere i "fattigdom" Big Smile

précisément
Men vi kan vel ikke redde hele verden.  - Og nej, du kan nok ikke gøre meget ved det... Se hvor mange der valgte Ewire... Ud fra ET eneste valg... De var billige i opstart... Det viste sig så, at det var der nok en grund til.... Og nu lukker en del af de virksomheder der valgte dem nok.
Hvor irriterende det end er, så er det jo sådan, at vil man ikke høre, så må man jo fø.... (betale). - Men ja, det undre også mig, at så få ser på totaløkonomien i deres shop.
Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 06:41

Hej mongilla

Hvis du skal have en aftalt uden nets kan du kontakte mig, vi åbner nye kunder hverdag med og unden dankort.

agpartner@kvanto.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

mongilla:

Jeg har desværre mistet min aftale med nets pga jeg havde brugt aftalen på mine andre sider.. Jeg har 2 webshop.. Men står uden betaling..

Brugte eWire men det er desværre også gået konkurs..

Jeg vil meget gerne have nets igen og har også ansøgt om aftale men er blevet afvist..

Kan de virkelig bare afvise på den måde?? Er der noget man kunne gøre ved det..

Synes det er meget ærgeligt da nets har monopol i danmark..

Hvad skal jeg gøre ??

Det synes jeg bare er OK!! Så kan du sku bare følge reglerne.

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)