Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny artikeldatabase

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg har lavet en ny artikeldatabase for dem, der nu engang har brug får sådan et. 

I den sammenhæng vil jeg gerne have feedback på artikeldatabasen for at høre, hvad jeg kan gøre bedre. 

Artikeldatabasen er: http://vidensartikler.dk/

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 23:01

Jeg syntes kravene til længden af artiklen er lidt skrappe. 2000 ord er godt nok lange artikler. Hvis det var mig ville jeg nok vælge 1000 ord og så måske kun 2 link, og 4 link ved 2000 ord artikler.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Skrevet kl. 16:25

Tak for feedback :)

Jeg tænkte nok at længden ville blive kommenteret. Den vil jeg lige tænke over.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 16:30

Jeg synes godt du kunne have gjort noget mere ud af design på siden.. det virker utrolig kedeligt og jeg få ikke rigtig lyst til at opret mig som bruger derind...

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Skrevet kl. 17:24

Kedeligt?

Hvad kan jeg gøre bedre? Struktur, farver, baggrund eller billeder?

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 17:34

jakie:

Kedeligt?

Hvad kan jeg gøre bedre? Struktur, farver, baggrund eller billeder?

Der er bare farverne, Jeg synes overhovedet ikke det passer sammen.

Du skulle måske gå herind: http://themeforest.net/?osr=tn 

Det kan være der kommer nogle ideer til hvordan det kan se ud,.

Hvis du virkelig skal have andre bruger til at opret sig på siden skal du lave en box eller ligne som er grøn så brugerne / besøgene bliver obs på at de altså også kan opret sig på siden.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Skrevet kl. 17:40

Så man kan sige, at designet ikke er motiverende nok? Altså med reference til det, man kan kalde motiverende design.. 

Jeg har allerede fået et par ideer. Tak for feedback! :)

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 17:44

jakie:

Så man kan sige, at designet ikke er motiverende nok? Altså med reference til det, man kan kalde motiverende design.. 

Jeg har allerede fået et par ideer. Tak for feedback! :)

i mine øjne virker det utrolig USERIØST.... og jeg lukker siden ned med det samme da jeg så flere fejl...

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 17:50

Nu kan jeg se at du har en samtale i gang omkring design og struktur, så det vil jeg undlade. Men jeg vil derimod give et lille råd når det kommer til dit indhold. Der er en del krav til forfatteren af indholdet hvilket er fint, men jeg tror at hvis nu jeg var en potentiel forfatter, og skulle have tillid til at siden som jeg lagde min artikel på skulle være noget for mig (husk der skal være værdi for både forfatter og læser), så skal indholdet også afspejle det til en vis grad.

Når jeg læser sidens eneste artikel (tror jeg) ;) så er det første der slår mig at artiklen i sig selv faktisk ikke hjælper mig særligt meget. Den beskrive blot nogle forskellige måder at låne på, hvilket jeg ikke tror at de flestes problem (de plejer gerne at finde frem til alle mulige og umulige låne metoder), men der står intet om % af de forskellige lån, jeg savner nogle regne eksempler til de forskellige lån, og så kunne der skrives en hel del om RKI delen, og alle de myter der nu engang er knyttet til at være i RKI, og hvad man kan og ikke kan / og skal gøre for at komme videre i systemet.

Sidst men ikke mindst, så er artiklen fyldt med stave fejl hvilket i sig selv ikke er en særlig god reklame for en artikel database.

Bare mine to cents 
Håber det kan bruges til noget. 

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 17:56

Hej

Nu ved jeg ikke om du har brugt WordPress eller hvordan, men hvis du har det, ville jeg klart anbefale som Jesper også har skrevet at du finder et pænt, motiverende og flot template. De koster ikke særligt meget. Herefter kan du rette på farverne og alt andet du gerne vil have rettet! Smile

Hilsen

Mads

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)