Ken - Jeg ved godt at de fleste mennesker ikke kan fordrage stoffer osv. Det er også helt fair. Så længe man ved hvad man har med at gøre, og har sat sig ind i hvordan det virker, og hvad det gør ved sindet, kan der intet ske (!). Det er noget andet noget, hvis en 13-åriget bare PROPPER sig med stoffer, uden at vide hvad det er han fylder sig med. Der findes 2 sider, som jeg vil synes du skal kigge på, før du brokker dig og skælder mig ud.. www.psychedelia.dk (nok danmarks største og ældste) samt www.pillreports.com ..
"*Der et p.t tilbud på politi scannere og kaffekrus*"
- Vi sælger og har intet med salg at gøre stadigvæk, da det er ulovligt.
Og man starter ikke "bare" på et rusmiddel. Somsagt, kan man bare holde sig fra det hvis man ikke kan lide det. Der står ikke på min side, at folk skal tage det før de må se og læse om stofferne på sitet.
Jeg har også selv haft dårlige tanker om stoffer. Jeg tager det ikke selv - men en side med oplevelser er spændene, og der er intet ulovligt i at fortælle om sine oplevelser.
Desuden er alkohol og nikotin også et stof. Alkohol er mere skadeligt end de forskellige rusmidler, som i kalder "STOFFER". Stoffer kan åbne for sprituelle og intense oplevelser, og det er DET siden skal omhandle.. Ikke 13-åriget drenge der lige har pralt af at ryge deres første hash.
Jeg synes du skal kigge på www.psychedelia.dk hvis du stadig har ondt at se på stoffer. Jeg ved godt, at i ikke kan lide det - og jeg kan godt forstå det - men lad venligst vær´ med at genere, at jeg har lavet en side om det. Jeg har brug for bedømmelsen af designet og brugervenligheden, ikke omkring stoffer og en lang diskussion. Det må du kunne forstå.
Desuden bruger mange stoffer til at åbne op for sindet, og hjælpe folk. Tro det eller ej. Hvis du er nysgerrig og stadig 'brokker dig' eller hvad man kan kalde det, kan jeg give dig et link på at det faktisk er sandt.
Synes bare det er lidt tamt, at få sådan en kommentar du smed, uden du faktisk selv ved, hvordan og hvorledes stofferne kan virke på kroppen. Læs om det før du udtaler og skælder dig ud på den måde.