Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger højere konverteringsprocent - Giv Feedback!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Www.summerwear.dk Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer! 

Min side: http://summerwear.dk/ Dette indlæg handler om..

Efter lidt markedsføring, har jeg fået en del kunder ind på min side. Eftersom jeg er ret ny..

Dog føler jeg slet ikke, at konverteringsprocenten er ret høj. Den er faktisk overraskende lav.. :) 

Jeg tænker, at der kan være et eller andet på siden der gør det. Måske det første banner i slideshowet..

Ved godt jeg intet CVR har lige nu, men stadigvæk.. 

Søger råd til, hvordan jeg kan konvertere bedre ;) 

God aften! - Lukas Specht 

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 21:33

Hej Lukas,

Hvad er din konverteringsprocent på nuværende tidspunkt? Organisk og betalt.

Mvh.

Nikolaj

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Fra Faxe
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:34

Hejsa,

Jeg syntes umiddelbart, at det er en fin side du/I har. Du/I har, efter kort tid - som du selv siger - fået en god del Facebook likes Smile

Derudover virker det, for mig som eventuel køber, underligt at der kun er én slags vare, bare i forskellige farver. Der mangler lidt variation. Der er ydermere ikke nogen varebeskrivelser.  Jeg kunne godt tænke mig at læse lidt om varen Smile

Hvordan kan det være, at der er udsalg på alle jeres solbriller? Jeg forstår, det er samme vare blot i forskellige farver, men for mig er det en smule mystisk, at I har udsalg på samtlige varer i shoppen.

Derudover syntes jeg, jeres shop er ganske fornuftig og yderst brugervenlig samt overskuelig.

Mvh

Følg med i min Prag blog!

Fra Faxe
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:35

Hej,

Beklager mit forhastede indlæg. Kan se der er varebeskrivelser på størstedelen af varerne. Smile

Følg med i min Prag blog!

Tilmeldt 13. Apr 14
Fra  Www.summerwear.dk Skrevet kl. 21:37

I dag har den ligget på 0,7 :) 

Tilmeldt 13. Apr 14
Fra  Www.summerwear.dk Skrevet kl. 21:38

Hej du! :) 

Tak for de fine ord. PT. Vil vi kun køre med den model, eller måske udvide med en enkelt eller to mere :) 

Vi tænker at udvide med flere sommerting, som colatud osv.. :) 

Mvh.

Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 21:45

Hvor er der kontakt oplysninger, telefon nummer, adresse osv. Og få dig et Cvr nummer.
Har kun set siden på mobilen. Og der kan jeg ikke finde disse oplysninger.

Det gør at din side ikke virker troværdig.

Det afsnit om reklamationsret virker lidt opdigtet. Købeloven herunder reklationsret osv er ret klar.

Mvh Mærsk

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 08:05

Du har Paypal og ikke alm. Dk/visa mv. på hjemmesiden og det gør en hel del ved konvertering

Derudover kan det også være, at du får den forkerte trafik ind på din side. Hvis dine annoncer lover 1., men din side tilbyder 2. - så vil du også få en lav konvertering. 

Nu er jeg ikke lige i målgruppen, men din sidetitle på forsiden "Danmarks fedeste og billigste solbriller - stort udvalg i mange farver" - det ville da få mig til at klikke på resultatet i SERP, men jeg vil forsvinde fra forsiden efter 1 sekund, da det slet ikke er det jeg forventer. Jeg forventer en webshop med alle de kendte solbrille mærker og modeller.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 08:24

Som det også er blevet nævnt tidligere tror jeg hurtigt at du med et "rigtigt" betalingsmodul vil kunne hente de første par procent mindst. 

Folk i Danmark er ikke specielt glade for PayPal. Tror jeg på et tidspunkt så noget med at det koster op imod 85% af ens kunder, så længe man ikke sælger et unikt produkt. 

Jeg har selv lige åbnet webshop for 5 dage siden, men da indbetalingsløsningen er gået lidt langsomt, har jeg valgt ikke at bruge en eneste krone på reklame indtil min betalingsløsning er gået igennem, da jeg ved det næsten er umuligt at få en høj nok konverteringsprocent uden, til at reklame pengene kan betale sig.

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Tilmeldt 13. Apr 14
Fra  Www.summerwear.dk Skrevet kl. 10:51

Hvad kan du anbefale som betaling så? :) 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)