Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projektleder søger iværksætter/ildsjæl med et godt projekt

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg søger en iværksætter/ildsjæl som har et spændende projekt, hvor der er brug for en ivrig projektleder.

Kort om mig selv, så hedder jeg Kim Rasmussen, jeg er 27 år og er bosat på Nordfyn. Jeg er initiativrig, målrettet og ekstremt pertentlig.

Jeg har stor erfaring fra byggebranchen, hvor jeg de sidste 10 år har arbejdet mig op fra en tjans som lærling, til i dag at være en af de bærende kræfter i den virksomhed jeg arbejder i. Jeg er i dag ansat som projektleder hvor jeg beregner til licitation, projektere de vundne opgaver, laver indkøbskontrakter med underleverandører, planlægger produktion og montagetidspunktet. Jeg har direkte salg til andre virksomheder, offentlige instanser og private kunder.

Ved siden af dette job har jeg læst AU i Ledelse, som har klædt mig bedre på som person og leder. Jeg har fået en masse nye kompetence som jeg kan bruge både på mit nuværende job, men sikkert også i DIT projekt!

Min Amino freelance profil kan ses her : http://www.amino.dk/freelancer/user/myprofile.aspx

Jeg ser frem til at høre fra jer, alle brancher har interesse, så længe det rigtige projekt er der.

Mvh Kim Rasmussen 

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er vidst sket en fejl i linket til din freelance profil :-)

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

det virker fint hos mig - hvad er oplever du da ?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

kimras86:

Min Amino freelance profil kan ses her : http://www.amino.dk/freelancer/user/myprofile.aspx

Vi bliver alle sendt hen til vores egen Freelancer profil, hvis vi har en. Hvis ik får vi blot en side om, at der er sket en fejl, og at vi kan oprette en freelancer profil...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Apr 14
Indlæg ialt: 7
Fra  Z Y M A K O Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim - tag et kig på min profil også se min første utupe blog video hvor jeg beskriver lidt om hvem jeg er og ønsker - måske du kunne have lyst til at komme med ideer og ja være med en i opstartfase få sat skub i min kunstner virksomhed;) mvh Lars 

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke finde det unikke link her på Amino, så indtil videre må vi se bort fra det.

Jeg svarer gerne på spørgsmål her i tråden.

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Tak for din hjælp, jeg kunne dog heller ikke selv finde mig i freelance databasen.

Jeg svarer gerne på spørgsmål her i tråden.

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Inkaso, Tak for din interesse - jeg  vender tilbage til dig snarest.

Mvh Kim Rasmussen

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder stadigvæk efter det rette projekt - håber at høre fra jer derude ! 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)