Hej Peter Suhm
Synes rigtig godt om jeres koncept.. Bare få de rigtige produkter... I skal samle de fede produkter på ét sted... I skal forvente at de produkter I vil sælge allerede sælges et andet sted på nettet.. I skal bare differentiere jer sådan at I samler alle de fede ting... Bredt med ikke så dybt sortiment til ”blærerøven der troede han havde alt” som du skriver;o)...
Lige lidt inspiration:
http://www.slipseknuden.dk/main.asp?site=slipseknuder : De første 10 gange jeg skulle binde mit slips gik jeg ind på siden... Kan du med gratis stof på siden få folk til at vende tilbage igen og igen, så skal de også nok få købt lidt en gang i mellem...
http://www.barlife.dk/ : Det er vist en kommende konkurrent;o) Men dem vil du møde mange af jo længere du kommer i forløbet... Men tænk på hver gang du møder en konkurrent - Så betyder det jo at der er et eksistensgrundlag for din virksomhed...
Kom i gang med det samme!!! Og skulle det gå galt - Så lyder det ikke som det værste at stå tilbage med et varelager af den kategori;o)