Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop ide

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Tak for ordene!

Tror det bliver lidt for omfattende for os hvis vi også skal sælge tøj, der er konkurrencen også virkelig hård!

Men nogle fede accessories fra diverse brands har vi tænkt lidt på.

Mvh Peter

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 19:04

Hej Peter

Kanon ide! I har taget lidt af det man har set før og lavet jeres egen cocktail. Det kan jeg rigtig godt li'

Forslaget om "disko rabat" lyder som et hit.

Mit råd må derfor være at kom igang så hurtigt som muligt, inden folk kommer jer i forkøbet :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 20:49

Hej Rasmus

Tak for respons!

Ja, især nu hvor ideen er offentliggjort hehe Stick out tongue 

Hilsen Peter

Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 19:09

Hej Peter Suhm

Synes rigtig godt om jeres koncept.. Bare få de rigtige produkter... I skal samle de fede produkter på ét sted... I skal forvente at de produkter I vil sælge allerede sælges et andet sted på nettet.. I skal bare differentiere jer sådan at I samler alle de fede ting... Bredt med ikke så dybt sortiment til  ”blærerøven der troede han havde alt” som du skriver;o)...

Lige lidt inspiration:

http://www.slipseknuden.dk/main.asp?site=slipseknuder : De første 10 gange jeg skulle binde mit slips gik jeg ind på siden... Kan du med gratis stof på siden få folk til at vende tilbage igen og igen, så skal de også nok få købt lidt en gang i mellem...

http://www.barlife.dk/ : Det er vist en kommende konkurrent;o) Men dem vil du møde mange af jo længere du kommer i forløbet... Men tænk på hver gang du møder en konkurrent - Så betyder det jo at der er et eksistensgrundlag for din virksomhed... 

Kom i gang med det samme!!! Og skulle det gå galt - Så lyder det ikke som det værste at stå tilbage med et varelager af den kategori;o) 

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 23:23

Jeg kan godt lide idéen.

Jeg glæder mig til at se hvad der bliver fyldt i shoppen :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)