Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop ide

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Er lidt i tvivl om placeringen af dette indlæg, men prøver nu alligevel! :) 

Jeg har fået en ide sammen med en kammerat, som jeg godt kunne tænke mig at få noget kritik på.

Vi har gået og tænkt længe og har fået ideen til webshoppen ShowoffDeluxe (navnet er ikke 100 % fastlagt).

Shoppen tilbyder varer til ”blærerøven der troede han havde alt”, eller generelt mænd i alderen 16-17 til 30 år. Varerne skal signalere go’ stil, herreaften og bytur.

Af produkter havde vi forestillet os:

1. Udstyr til hjemmebaren

-          Coctailshakerer, dispenserer, glas m.m.

1. Poker

-          Forskelligt pokerudstyr såsom, kufferter med jetoner, borde, jetoner m.m.

1. Spiritus m.m.

-          Her tænker vi på champagne, cigarer samt andet spiritus

1. Læs på stoffet

-          Et lille (men godt) udvalg af forskellige guides til bl.a. drinkopskrifter, god skik, poker o.s.v.

1. Diverse accessories

-          Her tænker vi på forskellige små gadgets

Ud over produkterne skal hjemmesiden også indeholde diverse artikler om god stil/skik, opskrifter, guides m.m.

Vi er godt klar over at vi har fokuseret på et meget bredt udvalg af meget forskellige vare, men tror på ideen om at samle forskellige slags varer til samme målgruppe et sted.

Håber at nogle er frisk på at kommentere ideen!

Mvh Peter Suhm

Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 18:59

God idé! - men den er vidst set før.

Jeg kan ikke rigtig finde ud af om du mener at du har fundet et helt nyt koncept.

Der findes flere webshops med dette koncept eller noget lign. Tag f.eks. www.gadgets.dk - bare så vi er enige om at du ikke er ene på markedet.

Jeg synes dog stadig at det er en rigtig god idé, og er sikker på at der er plads til en ekstra spiller på markedet. Måske skal I tænke lidt mere over hvordan i skiller jeg ud. Kan dog ikke lige komme på noget der kan hjælpe jer med dette, men vender måske tilbage.

mvh Tobias

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Skrevet kl. 19:25

Hej Tobias

Tak for hurtig respons!

Jeg kan godt se hvad du mener med at vi ligner gadgets.dk mht koncept, men vores målgruppe er ikke helt den samme tror jeg.

Hvor gadgets.dk er meget på banen med elektroniske gadgets og lidt mere nørdede ting, er vi mere fokuserede på at fange folk der godt vil spille lidt smart ved at ha' lidt god stil (hvis det overhovedet gav nogen mening!).

Men gadgets.dk har virkelig været et stort samtale emne for os!

Hilsen Peter

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Skrevet kl. 19:34

En ting jeg glemte før, som også skiller sig ud fra gadgets, er at vi også vil lave forskellige aften-pakker.

Eks på en lækker aften kunne være:

4stk cigare

1 flaske souther comfort

1 flase rose maries lime

2 stk isternings poser (eks. hjerte formet osv.)

4 glas med navn på til drinken eller hvad der nu kan fås osv.d

Bare et eksempel!

Mvh Peter

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:11

Jeg ved ikke hvad der findes af den slags i forvejen, men synes da det lyder som en god ide..
Umiddelbart tænker jeg..

Poker er det ikke snart holdt op med at være moderne (ja, jeg er en af dem der ikke har fået det lært)

Og skal man ikke have spiritusbevilling, selv om det er netsalg eller er det kun hvis man skænker spritus? Man skal vel huske at sikre sig at dem der køber er fyldt 18?

Jeres aften-pakker lyder som en sjov ide, kombiner fx med et drikkespil eller et bezzerwizzer-spil, så der er noget man kan lave (ud over poker) mens man drikker/ryger..

eller lav jeres egen "guide-til-en-sjov-aften" og læg i pakken, et hæfte med fx drinks opskrifter, terningspils-regler, frække/sjove vitser, et spil kort osv.. på den måde bliver jeres pakke unik og anderledes end det man kan få andre steder - samtidigt kan et sådan hæfte laves forholdsvist billigt, hvis i selv har evner til at sætte det op..

Hvis i har mod på det, kan i lave aftaler med de større diskoteker, fx crazy daisy, så folk får en rabat-billet eller gratis-øl billet med i pakken, så der er lidt til den bytur man tager på efter hyggeaftenen..

Det kan også være det går lidt for langt ud.. Men god ide i har fået, synes jeg!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Skrevet kl. 20:21

Hej Nina

Tak for god feedback!

Om poker er ved at blive umoderne, ved jeg nu ikke... poker på nettet er i hvert fald et ret stort hit tror jeg!

Har ikke sat mig så meget ind i det med spiritus bevilling endnu, den slags "småproblemer" tager vi os af senere hehe ;-)

Det er nogle rigtige gode ideer du har til vores pakker, vi har også selv haft nogle af tingene oppe at vende.

Kanon idé med diskotekerne!

Mvh Peter

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Skrevet kl. 16:24

Feedback er stadig hjerteligt velkomment!Smile

Mvh Peter

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 16:51

Sats på poker. Jeg tror bestemt ikke det er mindre populært idag.

I min omgangskreds er poker ihverdtfald noget af det helt store for tiden. Og jeg spiller da også en turnering engang imellem, både offline og online. 

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Skrevet kl. 17:17

Hej Thomas

Tak for respons!

Det er også min umiddelbare opfattelse..

Det er ikke meningen at poker skal være et kæmpe sats, tanken er mest at man kan købe et par sæt hvor alt udstyr medfølger, og så lidt løse jetoner, kort m.m.

Mvh Peter

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 18:03

Ja synes også det er en ret fed ide, :D

Men hva med noget salg af nogle fede tøj mærker også?

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)