Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ligner min hjemmeside stadig en ubehjælpelig håndværkerhjemmeside fra sidste årti?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har forsøgt at opdatere hjemmeside:

www.realkreditkonsulenten.dk da en del af den rigtig gode kritik vi fik, var at den så lidt amatør-agtig ud. Så har det hjulpet?

Forstår man stadig hvad vi forsøger at tilbyde, eller skinner det mindre klart igennem?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser fint ud

Dog savner jeg en "om os" eller "profil" side og et tidspunkt, hvor man rent faktisk kan kontakte jer pr. telefon (kontakt siden)

Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Cefas Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes, siden ser flot ud og virker let at finde rundt på. Dog har den visse sproglige problemer, I bør overveje at se på. Det er både kommafejl og stavefejl rundt omkring, og det påvirker det samlede indtryk.

Jeg har ikke gennemgået sitet minutiøst, men fx på denne side http://realkreditkonsulenten.dk/produkter/beregningspakken/ skal "kroner og øre" ændres til "kroner og ører"(r på øre), "ca" skal ændres til "ca."(punktum efter ca), og "Afdragsfrihed og Flex-lån er andre eksempler på forhold der ændre priserne markant" skal ændres til "Afdragsfrihed og Flex-lån er andre eksempler på forhold, der ændrer priserne markant" (komma og r på ændre). Der er mange andre sætninger på siden og på hele sitet, hvor lignende fejl optræder.

Jeg tror, at sproglig præcision er vigtigt i jeres branche, fordi sproget er en del af den professionalisme, Realkreditkonsulenten skal udstråle. Så få fat i en dygtig korrekturlæser til at rette jeres tekster eller til at skrive dem helt om. Held og lykke med forretningen!

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangler (stadig) CVR på siden.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser umildbart ok ud, men der mangler noget "troværdighed" på din side. Man kan ikke se hvem man handler med.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias, mange tak for rettelserne. og ja, måske en god ide at få en til at gennemgå det hele :-)

Angående en OM side, så er den under opbygning... skal dog lige finde ud af det med CVR nummeret... det jeg har modtaget, ser ikke ud til at "virke", forstået på den måde, at man ikke kan slå virksomheden op :-(

Vil et billede (af mig) øge troværdigheden, eller vil det se amatøragtigt ud.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Rimelig fin side!

Men få lige tilføjet de sidste kontakt informationer til jeres footer, ser lidt mærkeligt ud på en måde at i "kun" oplyser jeres CVR som eneste, især når bjælken er så stor at den nærmest ser tom ud :)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvej en "statement" side fra kunder, der fortæller om deres oplevelse med jer.

Overvej at udvide servicen med "vi klarer det meste papirarbejde" som tilkøb - der er nogen, der er lidt papirforskrækkede. Så kan I f.eks. opmærke alle papirer og forklarer i forståeligt dansk, hvorfor man skal underskrive 8 gange på et lån. Dette giver jer også muligheden for at skrælle "unødvendige gebyrer" af (tilvækst i oplevet værdi for kunden).

Overvej om lånomlægninger kan inkludere banklån (og skriv det tydeligt)

Din kontaktformular forudsætter et rimeligt kendskab til eksisterende lånemuligheder - overvej lånemodelbeskrivelser (alternativt links) om, hvor og hvornår et lån er finansielt godt i forhold til et andet (løbetid, belåningsgrad, forskel i ydelser, lånetype(dynamisk forrentet kontra fastforrentet osv...) det øger troværdigheden, hvis man bliver klogere af dit site...

Overvej forklaringsvideoer - du står foran et whiteboard og forklarer op og ned. Nogen er bedre til at høre end at læse.

Overvej muligheden for konsulenttime enten fysisk eller videokonference - de fleste har forstået facetime/Skype o.lign.

 

Kontaktdata (mail, telefon (med telefontid eller call-back), adresse) mangler klart - kunden skal føle "jeg ved hvor du bor" for at føle tryghed. Realkredit er jo det hellige i de flestes økonomi.

 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Som svar på din overskrift - nej det synes jeg bestemt ikke.

En ting jeg savner er om du tager højde for de gebyrer/låneomkostninger/kurstab mv. som er ved, at hjemtage et nyt lån?

Fra Herning
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes helt klart der mangler en postadresse under kontakt eller nederst på forsiden. For mig giver det troværdighed at der er en postadresse, og jeg ville aldrig kontakte en webside som ikke har det.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)