Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO hjælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 188
Fra  Security Danmark Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino :)

når jeg skal lave links på min hjemmeside kommer jeg til dette under SEO ( rel-attibut ) og ( onclick kode ) hvad er dette og hvad udfylder man her ?

Mvh Daniel

Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Oct 13
Fra  Security Danmark Skrevet kl. 11:06

Slet Ingen der kan hjælpe ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 13:16

Din rel attribut beskriver noget om dit link. Det kan eks. være "nofollow" hvor du beder søgemaskinen om ikke at følge dit link (eller ikke give det værdi). Du skal ikke bruge denne når du arbejder internt på din side.

Din onclick kode afgører hvad der sker i browseren (klienten) når man klikker på knappen. Her kan man fx. indsætte en google tracking kode, så du kan følge med i hvilke links der trykkes på. 

Hvis du "bare" er ved at bygge helt almindelige links internt på din hjemmeside, skal du sikkert ikke bruge nogen af delene.

- Håber jeg har forstået dit spørgsmål rigtigt

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Oct 13
Fra  Security Danmark Skrevet kl. 20:21

B. Hvarregaard:

Din rel attribut beskriver noget om dit link. Det kan eks. være "nofollow" hvor du beder søgemaskinen om ikke at følge dit link (eller ikke give det værdi). Du skal ikke bruge denne når du arbejder internt på din side.

Din onclick kode afgører hvad der sker i browseren (klienten) når man klikker på knappen. Her kan man fx. indsætte en google tracking kode, så du kan følge med i hvilke links der trykkes på. 

Hvis du "bare" er ved at bygge helt almindelige links internt på din hjemmeside, skal du sikkert ikke bruge nogen af delene.

- Håber jeg har forstået dit spørgsmål rigtigt

Jeg takker for din hjælp :)

så dette skal ikke bruges til interne links , dejligt så er det jo lige til :)

mvh Daniel

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 06:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Linkbuilding internt og ekstern er en videnskab og intet er bare ligetil :)

men held og lykke med det

mvh Kim

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)