Hej Amino :) når jeg skal lave links på min hjemmeside kommer jeg til dette under SEO ( rel-attibut ) og ( onclick kode ) hvad er dette og hvad udfylder man her ? Mvh Daniel |
Slet Ingen der kan hjælpe ?
Hej Amino :) når jeg skal lave links på min hjemmeside kommer jeg til dette under SEO ( rel-attibut ) og ( onclick kode ) hvad er dette og hvad udfylder man her ? Mvh Daniel |
Slet Ingen der kan hjælpe ? |
Din rel attribut beskriver noget om dit link. Det kan eks. være "nofollow" hvor du beder søgemaskinen om ikke at følge dit link (eller ikke give det værdi). Du skal ikke bruge denne når du arbejder internt på din side. Din onclick kode afgører hvad der sker i browseren (klienten) når man klikker på knappen. Her kan man fx. indsætte en google tracking kode, så du kan følge med i hvilke links der trykkes på. Hvis du "bare" er ved at bygge helt almindelige links internt på din hjemmeside, skal du sikkert ikke bruge nogen af delene. - Håber jeg har forstået dit spørgsmål rigtigt |
Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk
Jeg takker for din hjælp :) så dette skal ikke bruges til interne links , dejligt så er det jo lige til :) mvh Daniel |
Linkbuilding internt og ekstern er en videnskab og intet er bare ligetil :) men held og lykke med det mvh Kim |