Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cooltights.dk - Ris/Ros af min webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu fået smidt en webshop sammen, som jeg selv er tilfreds med i første omgang.

Skal siges at jeg på ingen måde tidligere har haft erfaring med opsætning af webshop's eller har fået professionelle til at give en hånd med. 

Men ville gerne høre om i kan se punkter som i mener jeg helt har overset. 

Det eneste punkt jeg selv kan finde frem, er at jeg godt kunne tænke mig at få gjort siden, en lille anelse mere personligt for kunden, men er ikke helt sikker på den rigtige løsning endnu. 

http://cooltights.dk/

Mvh. Jimmi Jensen

Cooltights.dk

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser fint ud. God overskuelig webside.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak.

Grund ideen har også altid været overskuelighed for kunden :)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ikke helt styr på "på lager" og priser i oversigten over alle varer.

"Køb's historie" rettes til "købshistorie" eller Købshistorik.

Kontakt; få oversat til dansk, når nu resten er dansk.

Fin side, enkel og overskuelig Yes

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de nævnte punkter! :)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Fra  Planeten A/S Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmi.

Noget af det første jeg spottede var jeres trustpilot blok i bunden som jeg selvfølgelig trykkede ind på.

Der kan jeg se at de første 4 der har anmeldt din virksomhed alle kommer fra odense, og ser ud til at være drenge i ca. samme alder.

Det lugter lidt, og det første jeg tænkte var at det nok bare var 4 af dine venner der havde anmeldt siden. (en undersøgelsefacebook havde nok vist det samme)

Havde jeg været en evt. kunde var jeg gået langt udenom, da det virker lidt lusket :)

Trustpilot anmeldelser kan være en stærk faktor for nye kunder, men det kommer til at virke direkte modsat hvis de ikke ser ud til at være reelle, eller på anden måde manipuleret af virksomheden. Derudover skader det også trustpilots renomé hvilket kan skade en del andre online virksomheder der gør meget ud af at give kunderne god service.

Mvh. Christian

Alt i elektronik hos evermart.dk

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er faktisk en rigtig god pointe du har der Christian.

Men det er nu helt legale kunder, som delvist er venner, eller bekendte fra trænings miljøet. 

Men siden har først "officiel" åbning fra imorgen, så de eneste salg der er sket, har været til nærmeste omgangskreds indtil nu, så derfor de stammer fra samme område. 

Men det er egentlig også derfor at jeg gerne ønsker at gøre siden en anelse mere personligt for kunden at være på, således at de basalt et ikke er nød til at gå til trustpilot eller andre anmeldelses sider, for at blive bekræftet i sidens oprigtighed.

Har selv tidligere lavet små jobs omkring SEO, og ved også hvor utroligt nemt og benyttet det er for selv små som store firmaer, at manipulere ens trustpilot vurdering. 

Det ønsker jeg på ingen måde at være med til.

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Fra  Planeten A/S Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Jimmi.

Det giver god mening, da ens omgangskreds jo altid vil være de lavest hængende frugter når man starter ny virksomhed (her opfodre jeg ikke til at man kører kanvas salg på bekendte) og nogle af de første til at høre om den nye virksomhed.

Jeg ville bare lige gøre opmærksom på at det var det første jeg tænkte, da jeg selv bruger trustpilot med en hvis skepsis efter de forskellige sager der har været fremme.

Held og lykke med din nye webshop! :)

Alt i elektronik hos evermart.dk

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak! 

Var også en god ting du spottede, da jeg ikke havde tænkt over det på den måde overhovedet, så ved bare det bliver endnu mere vigtig at få flere anmeldelser, efterhånden som der kommer kunder fra hele landet.

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Tilmeldt 29. Apr 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved første kig synes jeg at den ser meget professionel ud, dog er jeg ikke helt vild med jeres logo. Hos Sesus har
vi betalt en professionel gut for at lave det.

Det løb hurtigt op i 16.000, og det endelige resultat var vi faktisk ikke specielt glade for. Vi har dog taget kontakt til nogle
igennem Odesk, og her har vi fundet et indisk hold, som hjælper os til lidt mindre end 750 kr excl moms, som danskeren tog. 

Sesus sælger mobil tilbehør, kabler, iphone tilbehør, ipad tilbehør, iphone covers, ipad covers.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)