Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er denne ide holdbar?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Aug 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen er at man skal kunne have en app på sin smartphone, hvor man kan medbringe den i byen og dermed betale på bars og diskoteker med den. Det skal være muligt, at fylde sin konto op hjemmefra og man vil ikke kunne bruge mere end der er på kontoen. Ideen er at man ikke bruger mere end aftalt med sig selv og at man ikke kan blive rullet for kontanter og kreditkort. (samtidig vil det være smart, hvis det kunne bruges i taxa)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool ide.
Men nu tænker jeg bare højt.
Ville personen ikke bare have et kreditkort ekstra til en konto hvor der kun er det antal penge på som han har valgt at bruge den aften?

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad hvis man er på en bar, hvor man ikke kan bruge din app? Så står man uden penge på lommen.

Jeg ved at Drinkster lader dig betale for sprut og andet over deres app.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Er barerne interesserede i at du kan fastsætte dit budget hjemmefra... Jeg kender da flere barer der har tjent godt på at jeg lige  ville give en omgang til de 8 nærmeste venner og derved gjorde en bytur en del dyrere end hvad jeg havde regnet med hjemmefra

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du virkelig er seriøs omkring at undersøge om en ide er holdbar, så undersøg det rigtigt! 

Tag fat i dem der skal bruge appen, unge der skal i byen og barejerne. Det er så nemt som at sende en mail eller ringe til dem. Du får ikke et godt svar uden at lave det "rigtigt"

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)