Da jeg var barn, fik vi nogle gange en krone eller lign som selvfølgelig straks skulle forvandles til slik.
Det bedste var, at tage cyklen, og køre de ca. 4 km ud i skoven ved landevejen, hvor der lå en kiosk der solgte is og slik (datidens servicestationer)
i folkemunde blev den aldrig kaldt andet en "slikmutter" - hvad den rigtigt hed kan jeg ikke huske, den skiftede navn en del gange - jeg tror faktisk den endte med at hedde slikmutter...... men det kan også være en and
Så et godt bud er slikmutter
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Personligt er der nogle butik koncepter jeg har svært ved at forstå. Det at have en butik der udelukkende sælger sukker (som er skadeligt) med børn som målgruppen er en af dem. Så kald dig sukker kapitalisten :) jeg er omringet af den slags butikker hvor jeg bor og ingen er nytænkende her. Hvis du på nogen måde Kan gøre det bedre evt. Med et sundt alternativ får du thumbs up herfra. Ellers Kan du ligeså samle alle gode ideer et sted og smide en spillehal og et fixerum oveni ;) til gengæld savner jeg min gode grønthandler der hvor den sidste (af) mange slikbutikker er åbnet. Held og lykke med projektet.