Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du hjælpe med et navn til en slikbutik :)?

Side 4 ud af 7 (66 indlæg)
Fra Smørum
Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 33
Fra  FashionByEmma.dk Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med Sliktilalle.dk (den er ledig) eller bare noget så simpelt som onlineslik.dk (nemt at huske)

Mvh. Anita

http://fashionbyemma.dk/

High Fashion webshop - modetøj til kvinder fra danske og udenlandske designere http://fashionbyemma.dk/

Fra København N
Tilmeldt 11. Mar 14
Indlæg ialt: 19
Fra  Ømaling Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Usmageligt hvertfald om ikke andet. Håber ikke der er flere forslag med de undertoner og det siger jeg endnu engang med referance til målgruppen.

Fra Smørum
Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 33
Fra  FashionByEmma.dk Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mille.. jeg håber ikke det er mine forslag der har forkerte undertoner, fordi det var bestemt ikke meningen. 

High Fashion webshop - modetøj til kvinder fra danske og udenlandske designere http://fashionbyemma.dk/

Fra Sæby
Tilmeldt 26. Jan 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Zweets.dk

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mille S. Hansen:

Usmageligt hvertfald om ikke andet. Håber ikke der er flere forslag med de undertoner og det siger jeg endnu engang med referance til målgruppen.

Det ville være lidt smart, om du gad referere til indlæg når du kommer med svar.

Ingen har jo en jordisk chance for at vide hvilket indlæg du forarges over!

"Svar" og "Citer" så er der ingen tvivl.

Og så tror jeg nu nok målgruppen er lige fordelt over børn og voksne.

Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

Mille S. Hansen:

Usmageligt hvertfald om ikke andet. Håber ikke der er flere forslag med de undertoner og det siger jeg endnu engang med referance til målgruppen.

Det ville være lidt smart, om du gad referere til indlæg når du kommer med svar.

Ingen har jo en jordisk chance for at vide hvilket indlæg du forarges over!

"Svar" og "Citer" så er der ingen tvivl.

Og så tror jeg nu nok målgruppen er lige fordelt over børn og voksne.

Øhhh, vil det sige at du ikke gidder og scrolle bare et par indlæg tilbage? Jeg synes det var helt oplagt hvilket indlæg reaktionen var rettet i mod, hvor der helt klart var seksuelle undertoner i navneforslaget.

mvh Øyvind

 

Fra København N
Tilmeldt 11. Mar 14
Indlæg ialt: 19
Fra  Ømaling Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

"Det ville være lidt smart, om du gad referere til indlæg når du kommer med svar.

Ingen har jo en jordisk chance for at vide hvilket indlæg du forarges over!

"Svar" og "Citer" så er der ingen tvivl.

Og så tror jeg nu nok målgruppen er lige fordelt over børn og voksne."

Det skal jeg øve mig på Fru Hartmann.

Jeg plejer at prøve og svare på den tekst jeg nu engang har en kommentar til.

men jeg har heller ikke lært det hele herinde endnu. og så må jeg da lige indskyde at om målgruppen er

lige fordelt eller ej ændrer altså ikke på mit synspunkt.

De der har meget viden omkring hvor skadeligt sukker er for menneskets udvikling vil kunne forstå mig

og jeg understreger at jeg selv synes det smager skønt, men det bliver det altså ikke mere rigtigt af.

Jeg er bosat et sted hvor det ikke er unormalt at børn nærmest agere narkodealere med deres slik og

overfalder hinanden. Det er en trist udvikling og jeg vil ikke bidrage. Ligesom jeg afskyr alt anden

ligegyldig adfærd omkring børns trivsel og udvikling gælder det også her.

Fra København N
Tilmeldt 11. Mar 14
Indlæg ialt: 19
Fra  Ømaling Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Øyvind,

tænkte netop det samme ;)

Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ikke sikker på om navnet er så vigtigt, bortsæt fra at det skal være nemt at huske og sige af børn.

Udvalg er vigitgere.

Dispensere, så som Slikstop på Falkoneer alle i CPH, ikke blot de bokserne slikket kommer i. Mærking af dispenserne, med navn og producent og land - og indhold (hvis du tør).

Egen afdeling for sundt slik, som du skriver, nødder, tørret frugt osv, men også slik uden alle de fordømte E'er (jada, selv uskyldige ting har en E-betegnelse)

Is: hvi ikke du vil lave selv, så skaff en leverandør som laver god is selv. Ikke noget Diplom Is (selv om jeg er Norsk), Premier is eller lignende. Du skal mindst op på Paradis niveau. Se på Iceberry, også på Falkoneer allé, for self-service is.

 

Slikshow (henspejler på at for mange mindre børn er slik og disneyshow kædet sammen)

Nirvana Slik

SlikparadIS  (måske lidt på kanten i fht. Paradis)

Slik og Is.

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

slikkepind

slikkepinden

candy.buzz (candy.buzz er i øvrigt et ledigt domæne)

Side 4 ud af 7 (66 indlæg)