Hej alle Mig og min bror har siden www.ditur.dk Vi har før fået ris og ros af webshoppens design fra jer herinde - og var rigtig glade for den respons vi modtog. (vi arbejder stadigvæk på det) Nu står vi overfor nogle nye beslutning vi gerne vil have hjælp til. Vi vil rigtig gerne have jeres ris og ros af vores sortiment! Vi vil også gerne hører, om det har nogen betydning for jer at et givent ur er mekanisk? Hvis man til en billigere pris kunne få nøjagtigt det samme ur (uden transparent bagkasse), bare med et kvarts værk (batteridrevet), ville i så vælge det eller det mekaniske? På forhånd mange tak for jeres tid og respons God søndag til jer alle. |
Hej
Fed webshop, I har fået jer!
Jeg savner lidt nogle ure i jeres webshop, som ikke har læderrem. Da I kun har to ur'er uden læderrem i herrekategorien og nul i kvindekategorien. Dette tror jeg, ville kunne skaffe flere kunder, hvor læderrem ikke er deres smag.
Nu ved jeg ikke om i driver den som hobbyvirksomhed, men hvis ikke, så er et godt trykhedselement at få jeres CVR nr. i bunden.