Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Respons på vores sortiment

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Mig og min bror har siden www.ditur.dk

Vi har før fået ris og ros af webshoppens design fra jer herinde - og var rigtig glade for den respons vi modtog. (vi arbejder stadigvæk på det)

Nu står vi overfor nogle nye beslutning vi gerne vil have hjælp til.

Vi vil rigtig gerne have jeres ris og ros af vores sortiment!
Er der den slags ure du leder efter? Hvis nej, hvad mangler der så? Sportsure, dykkerure flere ure med lænke?

Vi vil også gerne hører, om det har nogen betydning for jer at et givent ur er mekanisk? Hvis man til en billigere pris kunne få nøjagtigt det samme ur (uden transparent bagkasse), bare med et kvarts værk (batteridrevet), ville i så vælge det eller det mekaniske?

På forhånd mange tak for jeres tid og respons

God søndag til jer alle.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 10:53

Hej

Fed webshop, I har fået jer!

Jeg savner lidt nogle ure i jeres webshop, som ikke har læderrem. Da I kun har to ur'er uden læderrem i herrekategorien og nul i kvindekategorien. Dette tror jeg, ville kunne skaffe flere kunder, hvor læderrem ikke er deres smag. 

Nu ved jeg ikke om i driver den som hobbyvirksomhed, men hvis ikke, så er et godt trykhedselement at få jeres CVR nr. i bunden. 

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 10:54

Personligt er det lige min stil det i sælger. Men jeg savner nogle kategorier, jeg gider ikke bladre 4 sider igennem med blandede herreure. 

Og siden er meget fin.

Tilmeldt 18. Mar 13
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 11:19

Mads Eberhardt:

Hej

Fed webshop, I har fået jer!

Jeg savner lidt nogle ure i jeres webshop, som ikke har læderrem. Da I kun har to ur'er uden læderrem i herrekategorien og nul i kvindekategorien. Dette tror jeg, ville kunne skaffe flere kunder, hvor læderrem ikke er deres smag. 

Nu ved jeg ikke om i driver den som hobbyvirksomhed, men hvis ikke, så er et godt trykhedselement at få jeres CVR nr. i bunden. 

Hej Mads,

Vores CVR nr. står under kontakt, kan være vi skal overveje at få det i bunden af siden :)

Vi er også ret enige om, at vores udbud er ure med lænke skal være større. Mange tak for din hjælp!

Tilmeldt 18. Mar 13
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 11:21

Uldal:

Personligt er det lige min stil det i sælger. Men jeg savner nogle kategorier, jeg gider ikke bladre 4 sider igennem med blandede herreure. 

Og siden er meget fin.

Hej,

Mange tak for sin respons - jeg vil lige tage det med flere kategorier til efterretning :) Det kan godt blive uoverskueligt med de 4 sider.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 11:21

Mikkel288:

Hej Mads,

Vores CVR nr. står under kontakt, kan være vi skal overveje at få det i bunden af siden :)

Vi er også ret enige om, at vores udbud er ure med lænke skal være større. Mange tak for din hjælp!

Så lidt. Skulle det være en anden gang? Smile

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 11:28

Der er noget galt med designet:

Trustpilot - spærrer for indholdet, så det hænger nedenunder - se billedet:

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 18. Mar 13
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 11:32

Hej Jan,

Vi arbejder på dette - jeg har dog ikke set dit problem før, men jeg ved at på pc'er med meget høj opløsning kan siden se lidt sjov ud. Vil du fortælle lidt om din pc? Samt evt. browser. Så sender jeg det videre til vores it mand

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 11:35

Win7 / Chrome / 1368px X  768px

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)