Har brugt Unoeuro i 5 år, det kører upåklageligt. Hvis der endelig er en smule nedetid bliver det hurtigt håndteret og løst.
Læser tit om mange der har problemer med en masse af de andre hosting selskaber, men det er godt nok sjældent at nogen siger noget negativt om Unoeuro. Derudover mener jeg også de har den højeste trustpilot score, af dem du nævner.
Men held og lykke med det :)
Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.
Hvis du har brug for svar på mange små spørgsmål - så vælg Meebox. Ellers, hvis du ved hvad du skal, så vil jeg anbefale UnoEuro. Efter min mening den bedste performance...
Kan kun være enig med Mikkel Olsen og Søren Feltved. webhosting.dk er vejen frem, de har ligeledes servere som er markant hurtigere end andre udbydere, og de er ikke blege for at udlevere referencer som kan backe deres påstande op. Unoeuro er fint nok til små hoteller uden de store behov, har meget svært ved at forstå hvorfor en postkasse hos Unoeuro der er mere end 1 gb skal koste 2.5 EUR ekstra om måneden? Hos webhosting.dk kan man flytte rundt på pladsen efter behov, og skal du bruge mere plads, kan du tilkøbe 60 Gb plads til postkasserne for ca 20-25 kr om måneden.