Hej Aminoer Jeg tænker på at starte en specialbutik for brædtspil. I første omgang som en webshop. Der skal være masser af supergode, spændende, sjove kvalitetsbrædtspil. Og selvfølgelig alle de klassiske spil som risk, matador, stratego. Plus andre spilrelaterede varer som pokerudstyr osv. Lyder det som en god idé? Er der mon nogen god avance på det område? Det største spørgsmål for mig ligenu er, hvordan jeg skal forholde mig i forhold til leverandører. Jeg kan jo sagtens finde frem til dem, men hvordan laver man aftaler med dem? Hvad skal jeg tænke på? Skal jeg bare begynde at ringe rundt, indgår man nogen aftaler på skrift? Til sådan en shop er jeg så nødt til at ligge inde med varerne på lager, eller skal jeg finde leverandører der kan levere få/enkelte varer til mig inden for 1-3 dage? Hvad gør I andre? Pyha, det var en masse spørgsmål - håber på en masse svar Med venlig hilsen Line W
|
Hej Line
Jeg sidder med nogle af de samme overvejelser i forhold til leverandørkontakt, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig med svar, men hvis du har gjort dig nogle erfaringer, så hører jeg meget gerne om dem.