Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke facebookreklamer? Mangler salg

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Www.summerwear.dk Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har startet http://summerwear.dk/'

Dog har jeg ikke rigtigt haft noget rigtigt salg endnu :) - Nogle siger jeg skal lave noget SEO, dog føler jeg ikke, at det er den vej jeg skal. Det er svært at lave, og jeg kender ikke noget til det.. Derfor tænker jeg måske at få nogle facebookreklamer. Jeg har hørt mange, som "kommer frem" på den måde. De bruger ikke seo, men derimod facebook.. :) 

Dog ved jeg godt, at jeg ikke har så mange produkter endnu. Men mener ikke det kun er derimod :) 

Hvad synes I om det, og hvordan er det egentlig man gør.. :) 

Der står promover, men det er jo kun med likes. Vil gerne ud i højre side, hvor der er reklamer :) 

Det koster jo penge, at tjene penge (y) 

Håber virkeligt, at I kan hjælpe :) Mvh. Lukas Specht.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, både Facebook Ads og AdWords er som regel den hurtigste vej til øget omsætning. Men det er vigtigt med et udvalg, før man kaster penge efter online markedsføring. Og så vidt jeg kan se, så har du kun 1 produkt i 4 farver. Og det er nok alt for lidt til en rentabel FB eller AdWords kampagne.

Ydermere så virker det ikke sandsynligt, at du har +3000 likes på FB til 1 produkt og FB siden er kun 10 dage gammel. Det kan hurtigt have en negativ effekt på nye besøgende. Og hvad er likes egentligt værd, hvis de ikke er ikke er "rigtige" likes, der har en interesse i produktet!

Fra Odense
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 33
Fra  www.almodas.dk Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lukas :-) 

Det er ret nemt at oprette Facebook reklamer.:-) jeg har fået oprettet mange facebookreklamer, og fik en del likes.. men ærligt tror ikke at Facebook er nok til at komme frem. Jeg skal snart sætte mig ind i adwords og seo. Men Giveaway-konkurrencer er ret populære :-)

Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Www.summerwear.dk Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde godt tænkt på det med facebooklikes - Dog virker det heller ikke så godt, hvis der er under 100 likes :) 

Vi må se hvor godt det går. Om lidt har jeg 15 farver, så det bliver forhåbentlig bedre :) 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du tror reklamer på Facebook er den lette vej må jeg desværre skuffe dig.

Jeg har ordsproget "Hvis du ikke kan få det til at give overskud, gør du det forkert." når vi taler annoncering på Facebook.

Dette er dog sagt udfra erfaringer samlet over de seneste år, samt et annoncebudget i millionklassen.

Du opererer i et meget kompetitivt marked og kan derfor ende ud med at bruge mange annoncekroner på trafik som ikke konverterer.

Du kan med fordel læse op på SEO.

Start med at hente denne gratis e-bog

Hvis du ikke har et stort markedsføringsbudget i ryggen så vil jeg anbefale dig at starte med denne formel.

Orgasnisk trafik (SEO) > Optimering af webshoppen (CRO) > PPC

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lukas

Det her er i en lidt anden boldgade, men kunne simpelthen ikke lade hver med at tænke over det efter at jeg så din webshop.

http://www.entrepreneur.com/article/232741

Dette link handler om hvordan man kan konvertere bedre med de rigtige farver på ens webshop. (ikke fordi jeg synes din webshop er grim) Men i følge dette link og den undersøgelse som den bygger ud fra så er hadefarverne for både kvinder og mænd brun og orange som er det første man ser når man lander på din side.

Læs linket og tænk lidt over det. 

Udover dette, så er det ikke fordi at jeg tror det vil hjælpe utrolig meget af samme årsager som de andre har skrevet ovenover. Du har alt for lidt produkter, så der skal rigtig meget til for overhovedet at skabe omsætning. Men man lære bedst ved at forsøge sig frem og lave en masse fejl. 

Mvh
Oliver Pedersen 

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Www.summerwear.dk Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak fordi du gad se sidne og give feedback! :) 

Lækkert.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lukas Specht SummerWear.dk:
De bruger ikke seo, men derimod facebook..

Den holder ikke i længden. Jeg vil hellere satse på SEO end på Facebook fordi SEO er ikke målrettet én kanal men alle søgemaskiner mens Facebook er.... Facebook.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt gøre lidt reklame for dig og din webshop via min Facebook side hvor mine opslag JÆVNLIGT når 20.000+++

Dog vil det kræve lidt betaling.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)