Jeg vil da gerne være med og udlodde en popcornmaskine i et døgn - det er jo perfekt til børnefødselsdage. Men det skal jo være i Vendsyssel - er det overhovedet relevant så?
Det lyder som en interessant ide at søge partnere, på denne måde.
Jeg sælger pædagogiske undervisnings-materialer, til brug i skoler, i institutioner og hos private. Mine materialer henvender sig primært til målgruppen: Børn 4-10 år. Så det rammer selvfølgelig ikke helt, men til gengæld er det materialer, der ikke kan fås andre steder. Det er ligeledes materialer, hvor der er tænkt over hvad de kan bruges til og der er udarbejdet danske vejledninger.
Håber at høre fra dig, da jeg syntes at det er en rigtig god ide.
Det glæder mig at du har succes med din hjemmeside.
Jeg prøver i første omgang at "melde mig under fanen".
Jeg arbejder som coach og ved at en del kvinder har haft glæde af en coach ifbm graviditet, fødsel og til "rollen som mor/forældre generelt". Nogle går rundt med en del tanker og udfordringer som de måske ikke har lyst til at dele med venner eller familie. Her kommer coachsamtaler ind som et godt alternativ til de udfordringer vi står overfor
Kære Sanne
Du kan tro du er meget velkommen til at melde dig under fanerne, og jeg håber jeg kan hjælpe dig rigtig meget. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at du vil kunne hjælpe en af mine brugere rigtig meget - Du har hvertfald gjort en forskel i mit liv.
Faktisk er jeg nået et pænt stykke længere i min udfordring med Min-mave, så nu er den første medarbejder jeg snakkede om dengang på plads, og hold op det er en lettelse, det kan simpelthen ikke beskrives hvor stor en aflastning hun er for mig.
Derudover har jeg fået mig en hund, så når "hjernelammelsen" nærmer sig, smider jeg en snor på hende i stedet for at smide mig på sofaen til en lur. Jeg kan næsten forestille mig at du smiler lige nu når du hører det.
Nå, men send mig en mail så vi kan få en konkurrence sat op på Min-mave.
Jeg vil da gerne være med og udlodde en popcornmaskine i et døgn - det er jo perfekt til børnefødselsdage. Men det skal jo være i Vendsyssel - er det overhovedet relevant så?
Kære Mette
Tja, jeg har jo over 17200 profiler oprettet på Min-mave så sandsynligheden for at der er nogle af dem der kommer fra Vendsyssel området er vel til stede.
Hm, jeg vil sige det er lidt op til dig, for spørgsmålet er hvor meget du selv kan få ud af sådan en konkurrence - det skal jo helst være en win-win situation med tilfredse personer i begge ender bagefter.
Smid mig en mail og fortæl mig din beslutning. Vi kunne måske også overveje om der var andre måder at samarbejde på udover konkurrencer.
Det lyder som en interessant ide at søge partnere, på denne måde.
Jeg sælger pædagogiske undervisnings-materialer, til brug i skoler, i institutioner og hos private. Mine materialer henvender sig primært til målgruppen: Børn 4-10 år. Så det rammer selvfølgelig ikke helt, men til gengæld er det materialer, der ikke kan fås andre steder. Det er ligeledes materialer, hvor der er tænkt over hvad de kan bruges til og der er udarbejdet danske vejledninger.
Håber at høre fra dig, da jeg syntes at det er en rigtig god ide.
Jeg har været inde at se din side og synes det er nogle vildt spændende produkter du sælger. Nu må du lige huske at sige til hvis du mangler nogle "testpersoner (børn)" for jeg har jo selv hele 4 stk mellem 4 og 9 år som jeg kan stille op med
Send mig en mail og lad os se hvad vi kan finde ud af. Selv om min målgruppe på Min-mave er gravide kvinder er der faktisk en hel del som allerede har børn i forvejen og dermed kan bruge dine produkter til noget godt.
Ja, så melder jeg mig igen på banen for det her er faktisk både sjovt og ikke mindst lærerigt.
Er der flere som har lyst til at få kontakt med mine mange brugere på Min-mave og dermed har lyst til at sponsorere en eller flere præmier til en eller flere konkurrencer.
Kun fantasien sætter grænser for præmien. Her er nogle forslag - find selv gerne på flere.
Klæd et barn på fra top til tå
Valgfrit på alle hylder i en webshop (dog max xx kr)
En færdig hjemmeside med cms så den er nem at opdatere
Hosting af hjemmeside (evt. kan to firmaer gå sammen og lave ovenstående)
En manicure behandling
x antal samtaler coaching timer
Ja, jeg giver ikke så nemt op. Så i gang ved tastaturet og send mig en mail
Jeg er lydhør for forslag til yderligere samarbejde, men det kræver du starter med at kontakte mig
Med ønske om et godt fremtidigt samarbejde og en god jul til jer alle