Jeg vil da gerne være med og udlodde en popcornmaskine i et døgn - det er jo perfekt til børnefødselsdage. Men det skal jo være i Vendsyssel - er det overhovedet relevant så?
Det lyder som en interessant ide at søge partnere, på denne måde.
Jeg sælger pædagogiske undervisnings-materialer, til brug i skoler, i institutioner og hos private. Mine materialer henvender sig primært til målgruppen: Børn 4-10 år. Så det rammer selvfølgelig ikke helt, men til gengæld er det materialer, der ikke kan fås andre steder. Det er ligeledes materialer, hvor der er tænkt over hvad de kan bruges til og der er udarbejdet danske vejledninger.
Håber at høre fra dig, da jeg syntes at det er en rigtig god ide.
Det glæder mig at du har succes med din hjemmeside.
Jeg prøver i første omgang at "melde mig under fanen".
Jeg arbejder som coach og ved at en del kvinder har haft glæde af en coach ifbm graviditet, fødsel og til "rollen som mor/forældre generelt". Nogle går rundt med en del tanker og udfordringer som de måske ikke har lyst til at dele med venner eller familie. Her kommer coachsamtaler ind som et godt alternativ til de udfordringer vi står overfor
Kære Sanne
Du kan tro du er meget velkommen til at melde dig under fanerne, og jeg håber jeg kan hjælpe dig rigtig meget. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at du vil kunne hjælpe en af mine brugere rigtig meget - Du har hvertfald gjort en forskel i mit liv.
Faktisk er jeg nået et pænt stykke længere i min udfordring med Min-mave, så nu er den første medarbejder jeg snakkede om dengang på plads, og hold op det er en lettelse, det kan simpelthen ikke beskrives hvor stor en aflastning hun er for mig.
Derudover har jeg fået mig en hund, så når "hjernelammelsen" nærmer sig, smider jeg en snor på hende i stedet for at smide mig på sofaen til en lur. Jeg kan næsten forestille mig at du smiler lige nu når du hører det.
Nå, men send mig en mail så vi kan få en konkurrence sat op på Min-mave.