QuickPay er meget billig, men der er ikke rigtig nogen service. EPay har kanon service, men det koster også.
PSP Payment er så en ny mulighed, Nogle vil helst betale så lidt som muligt, andre vil have høje service og kort behandlingstid.
Det er decideret løgn når du siger: "der er ikke rigtig nogen service". Quickpay har en glimrende service, helt på niveau med epay. Quickpays medarbedjere er servicemindede og kompetente. Dine mange udsagn er lige til en injuriesag, men heldigvis er Quickpay/Thomas ikke typen der bruger penge på advokater, marketing eller en god trustpilot score.
N.B. Jeg har været kunde hos både epay og quickpay.
Jeg har også prøvet både epay og Quickpay.
Dette er ikke negativt ment, men jeg må sige at min oplevelse ift. den generelle service de to selskaber imellem, er så den hos EPay er den smule bedre (dog er prisen også den del højere). Omvendt så er Thomas helt inde i hjertet af Quickpay, hvilket ofte skaber nogle tekniske løsning - som er godt for den gæve udvikler.
Hvoromalting er - så tror jeg det vigtige ikke er at pege fingre af hinanden, men at lære af hinandens kompetencer, samt glæde sig over vi har fået endnu en PSP'er i Danmark.
Nu må de næste mange måneder/år vise hvad PSPayments kan byde ind med - måske kan de berige markedet med nye muligheder.