Hejsa John Jeg beklager at jeg er hoppet ind lidt midt i samtalen. Hvis man er PSPer kræver det jo ikke nogen godkendelse fra Finanstilsynet, da man ikke er kortindløser. Det er kun kortindløsere som reelt står for at administrere kortbetalingerne som kræver godkendelse. Ewire havde godkendelsen fordi de var PF'er, og ligeledes derfor skulle Yourpay have godkendelse fra Finanstilsynet (Forstå ikke det her som en reklame, men blot uddybende information). Som PF'er har man i en periode adgang til de økonomiske midler, og dermed er man underlagt finansielt tilsyn.
N.B: PayOn er UDELUKKENDE forbindelsesled, og har intet med selve oprettelsen af indløsningsaftalerne at gøre. Det fremgår af PSPayments hjemmeside at de samarbejder med PayOn "COPYANDPAY" :-). @Svend Erik: Hvis man opretter sig på PSPayments, får man så adgang til alle 350 indløsere, eller skal man ansøge hos en indløser bagefter? Jeg har lidt svært ved at gennemskue det på hjemmesiden :-) ? //Mathias |
helt enig- hvis de kun er mellemledet og ikke indløser men så tror jeg ikke jeg forstår de faste priser og heller ikke hvordan rent dankort tilbydes - er de mellemled til NETS?http://psppayment.com/DA/priser/
Bliv gratis medlem