Den er da ALT for dyr! |
Hvor kan jeg få det samme billigere ?
Svend Erik
Debat
Den er da ALT for dyr! |
|
Hvor kan jeg få det samme billigere ? Svend Erik |
Hos mange konkurrenter. Hvad der er standard hos dem er jo tilkøb her. Så løsningen bliver hurtigt meget dyr! |
|
Hvorfor fraråder du folk noget som du tydeligvis ikke ved nok om. PSP Payment har faktisk forbindelse til mere end 350 indløsere/banker. Det er vist lidt mere end QuickPay og ePay har til sammen. Prisen er også lavere, så hvis du fraråder folk denne løsning, påtager du dig et ansvar og det kan vel give dig lidt modvind, tænket jeg.
Svend Erik
|
totalt enig og værst er, at Svend Erik skriver som om han er bruger. Han burde i den grad i underskrift gære klart at han er SÆLGER for det han reklamere for Dårlig stil - og jeg ville heller aldrig få lyst at tilråde men Start med link til den PSP payment (selskabet fem ApS som jo er dansk = krav om tilsyn fra finanstilsynet når der arbejdes med betalingsformidling) der viser I er registrerede i finanstilsynes og under deres opsyn - netop trådtitlen er jo nok til at alle dør af skræk for igen at skulle kunne tabe en masse penge. Jeg har hørt finanstilsynet om de kender jeg - I øvrigt fatter jeg ikke at I skriver i tager betalinger via visadankort/dankort - det tror jeg også finanstilsynet og Nets som er alene om dankort vil undre sig over lige som jeg gør vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
|
Hvilke PSPer tænker du på ? EPay er klart dyre og du får mere for pengene end hos QuickPay |
Det forstår jeg ikke at du ikke fatter. - Når man har et elendigt produkt der ikke kan bruges af seriøse virksomheder. Så skal man bare smøre tykt på indtil folk HAR lavet en kontrakt. Til alle jer der gerne vil tage mod kort på jeres shops. Brug nu de seriøse apillere. De virker, og går ikke lige neden om og hjem. Og så er de faktisk ikke dyrere. |
Hejsa John Jeg beklager at jeg er hoppet ind lidt midt i samtalen. Hvis man er PSPer kræver det jo ikke nogen godkendelse fra Finanstilsynet, da man ikke er kortindløser. Det er kun kortindløsere som reelt står for at administrere kortbetalingerne som kræver godkendelse. Ewire havde godkendelsen fordi de var PF'er, og ligeledes derfor skulle Yourpay have godkendelse fra Finanstilsynet (Forstå ikke det her som en reklame, men blot uddybende information). Som PF'er har man i en periode adgang til de økonomiske midler, og dermed er man underlagt finansielt tilsyn.
N.B: PayOn er UDELUKKENDE forbindelsesled, og har intet med selve oprettelsen af indløsningsaftalerne at gøre. Det fremgår af PSPayments hjemmeside at de samarbejder med PayOn "COPYANDPAY" :-). @Svend Erik: Hvis man opretter sig på PSPayments, får man så adgang til alle 350 indløsere, eller skal man ansøge hos en indløser bagefter? Jeg har lidt svært ved at gennemskue det på hjemmesiden :-) ? //Mathias |
|
helt enig- hvis de kun er mellemledet og ikke indløser men så tror jeg ikke jeg forstår de faste priser og heller ikke hvordan rent dankort tilbydes - er de mellemled til NETS?http://psppayment.com/DA/priser/ |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
PayOn har en integration til Nets - JA, så dermed kan PSPayments også lave integrationen, når nu de kun er Gateway :-) Vær dog opmærksom på at i så fald skal PSPayments have en PCI-certificering, og ikke kun deres gateway (Ifølge deres hjemmeside er det kun deres gateway som har certificeringen). |