Det passer meget godt med de 28% jeg oplever... Jeg handler mest med den 'modne' del af befolkningen, og dermed sikkert også den mest konservative. Men alt dette er i bund og grund ligegyldigt... - Kun at kunne tage Visa er jo helt fint.... Man skal bare huske at oplyse sine kunder om det. Indløserne skal huske at informere deres kunder (butikkerne) om det. - Man må ikke vise dankortlogoet. Man må ikke skrive at man modtager dankort (eller 'visa/dankort')... Og så er den historie ikke længere.... For mange har det jo slet ikke nogen betydning. - Min harme udspringer alene af indløsere der 'glemmer' at oplyse dette, og 'pynter' ved at nævne 'visa/dankort' når det de faktisk kan modtage er Visa.
Visa/dankort ER også et dankort...... Hvis du benytter Nets som indløser, ellers er det et Visa kort! |
Når man nu bare har valgt at betale gebyret eller % af beløbet så er det vel et voldsomt lille problem om kunden sidder med et Visa/Dankort. De skal betale det varen koster, ikke mere, ikke mindre. Og med den oplysning så er de fleste forbrugere vel de facto ligeglade med om det er DANKORT de vælger, bare de får varen til aftalt pris og kan regne med en sikker handel.
Bliv gratis medlem