Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire lukket.

Side 18 ud af 49 (488 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Cyrus Razavi:
Hvis kunden allerede har en konto, så kan man ikke bruge gæstecheckout med den email, kontoen er registreret på og man skal bruge en adnen mail adresse som ikke er registreret hos Paypal

Korrekt. Men bruger vedkommende en anden e-mail adresse end den de har registreret PayPal kontoen på, kan de godt bruge samme betalingskort som ellers normalt er tilknyttet deres PayPal konto - så vil der bare stå i den mail de modtager bagefter (kvitteringen) at PayPal anbefaler de benytter deres konto fremover. Jeg har lige gennemført en "gæste betaling" efter at have integreret PayPal på egen shop i stedet for Ewire. Jeg brugte en anden email adresse end den jeg normalt bruger, men samme kreditkort - ingen problem.

jeg tror dog de fleste i min målgruppe ikke har en Paypal konto, derfor vil jeg gerne vise dem "gæste"-siden først, hvor de skal indtaste betalingskort.

Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

PayPal - direkte på betalingssiden

Prøv vores kunde http://www.butikmoca.dk 

PC eller mobil

Mvh

Tommy R. Christensen

Azite ApS

Naverland 2

2600 Glostrup

mail: trc@azite.dk

Telefon +45 71 99 25 75

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg kan få ud af denne tråd er at der kun er PayPal løsning hvis ikke man vil lave Nets aftaler ? 

Er det korrekt ?

Grunden til jeg ikke vil lave Nets aftale er at det er for dyr i forhold til mit salgwebshoppen pt. !

Mvh.

Kenn Bo 

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenn Bo Overgaard:
Det jeg kan få ud af denne tråd er at der kun er PayPal løsning hvis ikke man vil lave Nets aftaler ? 

Er det korrekt ?

Der er også yourpay.dk, men der er nævnt flere advarseslamper her i tråden, som man nok lige skal overveje først.

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Puha en lang tråd :) til orientering kan jeg oplyse at man sagtens kan sætte PayPal op til at vælge betaling med kort som default og ikke login på konto. Tjek evt. www.Luksuscovers.dk - det fungerer fint :)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 33
Fra  www.almodas.dk Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også hørt om beeptify.com som betalingsløsning.. men der står intet om kort og priser osv. For mig er det dyrt med aftale hos nets. er lige startet med min lille shop.

Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvordan sætter man det så op til at starter på den side ( med indtast kort ) 

Tror det er DET svar vi alle søger ? 

Kim

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Charly Olsen

Hvordan har du set det op?

Azite

Jeres opsætning virker ikke fra mobilen i hvert fald

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

man betaler jo også for sikkerhed og bruger man de andre tager man jo en kæmpe risiko....

hvis du ikke kan tjene de små beløb ind i shoppen er der vel ingen grund til at have en shop ? ;)

Side 18 ud af 49 (488 indlæg)