Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ja, Amino har været lidt forsømt, men nu gir vi den gas

Side 1 ud af 10 (91 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja vi indrømmer det gerne.
Amino har stået lidt stille det sidste års tid, da vi har brugt enorme reessourcer på at få Agera og Dinero i gang.

Og vi føler det har været en god investering, da Agera har hjulpet godt 20.000 små virksomheder, med at finde en dygtig og betalbar revisor, bogholder eller advokat, og 23.000 virksomheder har prøvet Dinero, og de har sendt godt 100.000 fakturaer ud.
Så vi har sparet rigtig mange selvstændige, for meget tid og rigtig mange penge!

Men igen, det er gået lidt ud over Amino. Så nu har vi ansat to nye udviklere og en grafiker, som er 100% dedikeret debatten og de andre Amino services. 

Så skriv her i debatten, hvad du syntes vi skal fokusere på at lave. 


De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 24. Mar 14
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tit tænkt på om det ikke var en god ide, at aminoer har mulighed for at"vise", at deres accept af,  at andre aminoer sender dem tilbud om et samarbejde mv. Det kan f.eks ske ved, at jeg sender en webshop ejer her en pb om vedkommende er interesseret i sælge mine produkter. 

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Jeg synes virkelig I skal bruge noget tid på at forbedre performance på Amino. Det tager mig 5-10 sekunder at loade forsiden og 2-5 sekunder at loade debattråde.

Det alene gør at jeg ofte ender med at læse hackernews som overspringshandling forbi Amino står og stener.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

jonasl:
Det alene gør at jeg ofte ender med at læse hackernews som overspringshandling forbi Amino står og stener.

Jeps performance halter desværre stadigt

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Treting i uprioriteret rækkefølge

  1. Loadtid
  2. Loadtid
  3. Loadtid

venligst John H Big Smile

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Fra  Brag+Sølberg Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Freelancebørsen trænger til et boost !

Den er primært fyldt med IT og Seo opgaver - der må også være efterspørgsel efter andre ydelser. Her synes vi selvfølgelig at kommunikation kunne være et relevant emne :-)

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Eventuelt en mulighed for at sende privat beskeder direkte fra debat trådene, da der ofte er folk der skriver at de ikke kan finde ud af det.

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Treting i uprioriteret rækkefølge

  1. Loadtid
  2. Loadtid
  3. Loadtid

venligst John H Big Smile

Nøjagtig samme 3 ting på min prioriteringsliste :)

Fra København
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 20
Fra  Diversa Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Vi kommer gerne forbi, ganske gratis, og demonstrerer, hvor godt/dårligt tilgængeligheden pt. fungerer på Amino. Med tilgængelighed mener jeg, om alle brugere kan benytte siden.
Der er ca. 500.000 mennesker i DK, som pga. forskellige funktionsnedsættelser kan få problemer på hjemmesider. I den sammenhæng er der en hel del udfordringer på amino.dk.
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Knag:
Eventuelt en mulighed for at sende privat beskeder direkte fra debat trådene, da der ofte er folk der skriver at de ikke kan finde ud af det.

Den er jeg lidt delt på, for ofte tror jeg det med PB beskeder hænger sammen med at modtageren har slået fra at folk kan sende til ham. Og så synes jeg det ville være en skam, hvis noget af debatten røg over i privat beskederne

Side 1 ud af 10 (91 indlæg)