Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pronetwork - nogen der kender dem?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AminoVenner

Er der nogen herinde der har kendskab/erfaring med ProNetwork.dk?

Umiddelbart minder deres koncept skræmmende meget om www.bni.dk - er der nogen der kan be/afkræfte dette?

Med venlig hilsen

Morten Andersen 

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 13:56

Det minder så vidt jeg ved en smule om BNI, det er rigtigt ja..

Vil dog lige informere dig om, at det er en forkert hjemmeside du linker til.. 

Fra Grenaa
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 15:03

Jeps, du skal linke til www.bni.as

Har haft indbetalt til både www.bni.as og http://www.pronetwork.dk/script/site/default.asp

De siger der er en stor forskel, men umiddelbart har jeg svært ved at opdage den.

Jeg er partner i et reklamebureau og jeg tror det eneste vi fik ud af det. Det var at få lov til at trykke 2 x 1.000 stk. visitkort, hvor dækningsbiddraget er 5-10% - prisen for medlemsskabet på et år er fra 6500,-  så det var en dårlig forretning.

Hvis du bor i Århus området kan jeg anbefalde dig en ny netværksgruppe - den kan du høre mere om via InMoto Reklame v/Brian Frænde

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:14

Jeg beklager mht. linket - jeg var lidt for hurtig.

Jeg har netop snakket med en konsulent fra Pronetwork der bekræfter at konceptmæssigt så minder bni og pronetwork utroligt meget om hinanden.

Hilsen Morten

Fra Århus
Tilmeldt 22. Nov 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:33

Hej Morten

Pronetwork er en kopi af BNI.

Overordnet kan jeg kun anbefale dig denne form for markedsføring, hvor formålet er at opbygge relationer og give hinanden anbefalinger.

Om du skal vælge Pronetwork (PN) eller BNI må du selv træffe valg om. Selvom Pronetwork bruger BNI's idé, er der forskelle mellem de 2.

Jeg kan kort nævne et par af forskellene:

• BNI har 22 års erfaring med konceptet og findes i hele verdenen. PN er så vidt jeg ved et par år gamle.
  • I PN mødes man hver 14. dag. I BNI mødes man hver uge. BNI har tidligere gjort den erfaring, at møder hver 14. dag betyder mere end en halvering af udbyttet for medlemmerne.
  • I BNI stilles der krav om aktiv deltagelse, og der føres statistik på medlemmernes aktivitet og udbytte. Det gør man så vidt vides ikke i PN.
  • I PN kan man godt være medlem i flere grupper eller lign. netværk. Det kan man ikke i BNI, udfra den betragtning, at deltager medlemmerne i flere grupper vil de også skulle dele deres aktivitet/biddrag mellem flere mennesker. Det er ikke til gavn for medlemmerne. Og når der nu ikke er intern konkurrence i grupperne, fordi der kun kan være ét medlem fra hver branche (gællder både BNI og PN), hvorfor så skabe den konkurrence, ved at deltage i flere grupper?

Hvorvidt du får noget ud af medlemsskab (eller netværk i al almindelighed) er i høj grad op til dig selv. Min erfaring er, at de personer som forstår, at det handler ikke om at (over-)sælge sig selv og sine ydelser til alle man møder, men om at hjælpe andre med at nå deres mål og skabe relationer baseret på tillid og professionel adfærd, de får meget igen.

Jeg kunne nævne mange eksempler fra min BNI-gruppe på firmaer som har stor succes med at få forretning gennem BNI. Fælles for dem alle, er at de har ydet en aktiv indsats og været "gode netværkere". Det modsatte vil alt andet lige give dårlige resultater.

Jeg vil hellere opfordre dig til at prøve at deltage som gæst i et BNI-møde og evt. et PN-møde, så kan du selv se, hvordan det fungerer, og vurdere om det er noget for din virksomhed.

PS: Som du kan læse er jeg selv med i BNI. :-)

Hilsen

Thomas

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 15:03

Mine nakkehår rejser sig efterhånden hver gang jeg hører en tale varmt om BNI.
Jeg synes at der ligger en aura af MLM over konceptet. Hver gang at en af mine samarbejdspartnere er blevet medlem, modtager jeg overivrige telefonopkald, med en meget engageret omtale af det geniale koncept og adskillige invitationer til møder i en kantine på et eller andet idrætsanlæg. Det er næsten som at blive forsøgt shanhai'et til et møde med pyramideklubben...

Blot et par tanker fra en som ikke har prøvet BNI eller lignende koncepter.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Nov 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:33

Hej Christian

Det er helt iorden.

BNI er ikke nødvendigvis for alle.

Men som du selv er inde på, er det svært at bedømme noget man ikke har prøvet.
Derfor kan man nemt komme til gøre den fejl at sammenligne med noget andet man kender.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 08:33
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 08:36

Beklager.. Ser først nu at det er en gammel tråd. Fandt den via Google Stick out tongue

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)