Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop i Sverige

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en dansk webshop www.poo-pourri.dk som jeg vil udvide til .se. Jeg vil gerne have sekretærservice til at modtage mulige kunde henvendelser samt adresse til eventuelle returvarer. Kender du til en løsning i fx Malmø. Har endnu ikke haft returvarer i DK og har ganske få opkald, men vil gerne give svensken trygheden ved at handler lokalt. Vil også gerne tilbyde Klarna - men det er ganske dyrt. Har du erfaring for, om det kan betale sig/betyder noget væsentligt for konvertering? Har du forslag til, hvordan jeg kommer videre herfra, så hører jeg meget gerne fra dig? Tak for din tid!

Fra Haderslev
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:08

Hej Tine!

När det gäller din första fråga... Jag har använt mig av http://www.slagthuset.se/ ganska flitigt - de har både telefonpassning & meddelandeservice, dessutom ingår ett svensk svenskt telefonnummer som du kan vidarekoppla till valfritt danskt nummer - och självklart får du också en svensk adress på köpet.

Kontakta Marie Skarenstam på 0046 40 699 80 20.

Ha en fortsatt bra dag

Stefan Kalmar

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 18:01

Vi kan hos NordicCall hjælpe med telefonpasning på svensk, men dog ikke tilbyde returadresse/logistik delen.

Vi kan tage i mod en besked og/eller viderestilling af opkald til jer for kun 290 kroner per måned for op til 20 opkald, derefter 6,95 kroner per opkald. Skal vi tage i mod selve ordren så kan der komme et mindre tillæg på.

Vi kan også hjælpe med et svensk telefonnummer, hvis I ikke selv har det.

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 18:15

Hej Stefan

TAK for tippet - har allerede skrevet. Det lyder lige som det jeg skal bruge. God aften til dig.

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 18:16

Mange tak til dig for dit tilbud. Vi har desværre også brug for adresse. God aften.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 18:49

Klarna er et must hvis du vil til sverige- ca. 50% af vores salg går gennem Klarna.

Svenskere ser ikke en shop som seriøs, hvis ikke der er Klarna på.

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 19:12

Dejligt at høre - jeg går all in. Tak for din feed-back.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)