Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem står egentlig for ansvaret mht. reklamation og lign. hos miinto.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Tænkt egentlig på – hvem står for reklamationen  hos miinto. Er det miinto selv, eller den enkelte butik?

Tak på forhånd 

Mvh
Omar  

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Er der ingen, der ved noget inden for området? :-) 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gør Miinto...

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skulle de ikke det?

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne godt være, at det fremgik af deres kontrakt med den enkelte butik. Kan du uddybe det nærmere eller referere til en bestemt lov.

Vh
Omar 

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

det er butikken selv der står for reklamationsret, det vil jeg gerne spise en hat på :-) 

Vend den om, hvorfor skulle nogen anden en butikken selv stå for deres reklamationsret ?

MVH

Martin 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den butik kunden handler hos har forpligtelserne over for kunden. - Uagtet hvor de får deres vare fra.

Der er intet her der indikere at man handler med andre end Miinto.dk. Det skal gøres MEGET tydeligt for forbrugeren at man alene viser varer for andre, og det skal KLART og tydeligt fremgå, både før, under og efter handlen.

Derfor, hvis en kunde henvender sig til miinto med en reklamation, vil de ikke kunne undslå sig at tage imod den. Ikke som siden er bygget op nu.

Hvis du læser deres handlesbetingelser, så er der i øvrigt heller ikke noget der indikere at de ikke også selv mener dette. - Det er f.eks. miinto du skal henvende dig til, hvis du vil returnere varen.

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

På den måde. 

Det er et noget' stort ansvar, at miinto har så! :-O 

Har du et lint til en lov – kunne godt tænke mig at fordybe mig i det.

Tak for det Smile

Vh
Omar 

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Miinto lader sandsynligvis sine tilknyttede butikker håndtere returnering og bytning, men selve kommunikationsvejen, fra forbrugerens point of view, er gennem Miinto. 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Omar:
Det er et noget' stort ansvar, at miinto har så! :-O 

Det er jo ikke så svært. Kunden handler med Miinto, der derfor opfattes som sælger, og derfor har de også reklamationsforpligtelsen. Hvilket i øvrigt også fremgår af deres handelsbetingelser.

Miinto har så med 100% sikkerhed en aftale med butikkerne, om at de "skubber" reklamantions- og garantiforpligtelser videre til disse. Så i teoretisk  er det Miinto der hænger på den, men det er meget usandsynligt at det også er sådan i praksis.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)