Hej. |
Er der ingen, der ved noget inden for området? :-)
Det gør Miinto... |
Hvorfor skulle de ikke det? |
det er butikken selv der står for reklamationsret, det vil jeg gerne spise en hat på :-) |
Den butik kunden handler hos har forpligtelserne over for kunden. - Uagtet hvor de får deres vare fra. Der er intet her der indikere at man handler med andre end Miinto.dk. Det skal gøres MEGET tydeligt for forbrugeren at man alene viser varer for andre, og det skal KLART og tydeligt fremgå, både før, under og efter handlen. Derfor, hvis en kunde henvender sig til miinto med en reklamation, vil de ikke kunne undslå sig at tage imod den. Ikke som siden er bygget op nu. Hvis du læser deres handlesbetingelser, så er der i øvrigt heller ikke noget der indikere at de ikke også selv mener dette. - Det er f.eks. miinto du skal henvende dig til, hvis du vil returnere varen. |
Miinto lader sandsynligvis sine tilknyttede butikker håndtere returnering og bytning, men selve kommunikationsvejen, fra forbrugerens point of view, er gennem Miinto. |
Det er jo ikke så svært. Kunden handler med Miinto, der derfor opfattes som sælger, og derfor har de også reklamationsforpligtelsen. Hvilket i øvrigt også fremgår af deres handelsbetingelser. Miinto har så med 100% sikkerhed en aftale med butikkerne, om at de "skubber" reklamantions- og garantiforpligtelser videre til disse. Så i teoretisk er det Miinto der hænger på den, men det er meget usandsynligt at det også er sådan i praksis. |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk