Er sikker på dette ikke er første gang første gang, nogen skriver et indlæg med dette emne. |
Går det her hurtigt nok www.varerum.dk?
Er sikker på dette ikke er første gang første gang, nogen skriver et indlæg med dette emne. |
Hej Jeppe, Vi kan godt tilbyde en VPS, hvor der er adgang til førnævnte, og hvor det går hurtigt med så mange besøgende. Hvis du har lyst til at høre mere, eller evt. få en gratis prøve kan du kontakte os på salg@serverfruit.com |
Hej Jeppe, Det helt rigtige, hvis du skal have hosted en wordpress side, hvor hastighed er det vigtigste, er at du får en Cloud Server med management inde hos Meebox. Udover du får din egen virtuelle server, så står vi for opsætning, drift og vedligeholdelse af serveren. I samarbejde med dig får vi konfigureret den til at fungere bedst muligt med din hjemmeside, og det vil derfor give dig det bedste resultat. Sig til, hvis jeg skal sende dig et par referencer i privatbesked. Vh Anders |
Hej Anders Lige et spørgsmål jeg har et site hos jer i wordpress som køre sygt langsomt mest på grund af mange træk på db samt mange fotos vil det køre bedre med den mindste cloud løsning til 93 kr eller skal jeg op
|
Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen
Hej Michael :D Ja din side er super hurtigt, men går ud fra du køre med et "lettere'" system end jeg. |
Det handler i vid udstrækning om opbygningen af siden. Hvis der ikke er meget trafik, men det stadig er sløvt, er det nok her nøglen ligger. Se fx min egen hjemmeside, www.anderseiler.dk, den kører fra et af de helt billige webhoteller. Jeg har gjort lidt ud af opsætning, W3 total cache osv., og den kører (hvis jeg selv skal sige det) ganske udemærket! Det er klart, at en cloud server har væsentlig flere ressourcer til rådighed end et billigt hotel, så ja, det vil med høj sandsynlighed køre meget hurtigere. Det værende sagt: Uanset hvor kraftig en server man sætter bag, vil det aldrig køre hurtigere end kildekoden tillader :-) |
Varerum er faktisk en stor tung Magento shop, som har flere landesider, ca. 50.000 besøg pr måned og små 10.000 produkter. Vi hoster selv, også har vi brugt lang tid på at få Varnish til at spille maks. https://www.varnish-cache.org Vi overvejer at tilbyde det til andre. I mellemtiden ville jeg kigge på Amazon eller Arvixe, men en front cache er nøglen og Varnish er bare bedst. Michael |
Så synes jeg det er super imponerende! Især fordi jeg ved hvor tungt Magento er at køre! Ved du noget om priser ved de pågældende tjenester du anbefaler? |