Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger dropshipping af alt slags tøj

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kun fra Dk af. 

Vh

Omar 

Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej prøve kig på blogtrend.dk

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, det gør jeg lige – tak for det. 

Der er stadig interesse mht. til yderligere bud :-) 

Vh

Omar 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt råd herfra er, at droppe dropshipping på tøj, sådan som tøjmarkedet ser ud...

Det kan kun blive en meget dårlig forretning for dig...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan skal det forståes? Generelt inden for tøj eller bare dropshipping af tøj? 

Vh
Omar 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror Fashion i bedste mening hentyder til dropshipping af tøj - sælger du tøj, sko og andre brugsgenstande med deciderede størrelser indblandet, så har du en rigtig stor risiko for returvarer og så kommer problematikken med, om du eller din leverandør står for det. Der ud over, så er det MEGET begrænset hvor mange tøjleverandører der tilbyder dropshipping, særligt i DK. Har efterhånden undersøgt dette marked i 5-6 år og mener aldrig at være stødt på en dansk leverandør, der kunne tilbyde en sådan løsning. Det bedste tilbud ville fra min side være at kigge i Tyskland eller UK, hvor der findes nogle stykker - men som Fashion også siger, prøv hellere med en anden produktgruppe medmindre du vil sidde med eget lager.

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Omar:

Hvordan skal det forståes? Generelt inden for tøj eller bare dropshipping af tøj? 

Indenfor dropshipping af tøj... Det er svært at lave en tøjwebshop idag, med mindre du har rigtig mange penge til rådighed...

Jeg vil vove den påstand, at det er umuligt idag, at lave en tøjwebshop, som er baseret på dropshipping, med mindre der er tale om tekstiler, hvor du har et ualmindeligt højt dækningsbidrag, og det er svært at opnå, hvis det også er let omsættelige varer...

Jeg lavede en udregning for et firma i slutningen af sidste år, og den viste, at hvis blot hver 10. ordre kom retur af en eller anden grund, så var det umuligt at få til at løbe rundt... Men kun 10% returneringer i det marked, som vi har idag, det er vist drømme tænkning. Derfor vil jeg påstå, at dropshipping og tøj høre til en tid, som ik længere er realistisk...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan er tøj markedet overhovedet lige pt? Der er jo en del shops så jeg tænker om der overhovedet er penge at tjene i det marked? (hvis vi ser bort fra de store altså smartguy osv osv)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevinff:

Hvordan er tøj markedet overhovedet lige pt? Der er jo en del shops så jeg tænker om der overhovedet er penge at tjene i det marked? (hvis vi ser bort fra de store altså smartguy osv osv)

Det er meget presset. Så med mindre du har en unik niche, eller du har et mærke, så er det ik ligefrem en branche, som jeg vil anbefale... Selv Smartguy tjener ik penge, de kom ud af sidste år med et stort minus pga svigtende salg...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.retailnews.dk/article/view/124391/underskud_hos_smartguy#.U0FOpfmSyes

"SmartGuy har i første halvår tabt 65,7 mio. kr. Det er en klar forværring fra samme periode i fjor, da man tjente 8,5 mio. kr. Det skriver epn.dk."

http://www.business.dk/detailhandel/risikabel-offensiv-med-blodroede-tal

"Dog lød underskuddet i 2012 samtidig på cirka 80 mio. euro. Zalandos danske landechef René Brix ønsker ikke at svare på, hvor længe Zalando er villig til at køre med underskud i Danmark, men det lykkedes Zalando at nå nulpunktsomsætning efter fire år på sine kernemarkeder Tyskland, Østrig og Schweiz."


Bare lige for at vise som der bliver nævnt at mange af de store også kører med ret store underskud, nogle alene fordi de kan tillade sig det noget tid for at for alvor at komme ind på markedet og presse andre ud. Der er helt sikkert også folk der tjener penge, men forventer man at hamle op med de store skal man lige tænke det lidt igennem tror jeg,

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)