Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer om Gullaks/Adwords

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Takker for interessen. Men Sebastian har været så venlig at udlåne mig en prøveversion af hans adwords bog og den har jeg tænkt mig at læse og lære af.

Vender tilbage til denne tråd når jeg har gjort mig nogle erfaringer med bogen.

Mvh,

Anders

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 16:07

Hej igen,

Efter 1 måneds tid så vender jeg atter tilbage til dette indlæg. Fordi jeg nu har læst og lært af Gullaks adwords bog.

Jeg kan kun anbefale alle folk at læse den, den kan give dig styr på adwords og hvordan du vedligeholder din konto. Jeg har efter at have læst den fordoblet mine antal unikke besøgende, fra 30 til 60 pr dag. Big Smile

Jeg kan nu også følge konverteringsraten på mine annoncer, virkelig en nødvendighed!

Før havde jeg godt 15 søgeord nu har jeg over 100 keywords!

Alt i alt en god bog. Før var jeg et stort spørgsmålstegn mht. mange ting - nu ved jeg en hel del om tingene, men har dog stadig enkelte spørgsmål.

Nårh men jeg må videre, skal lige have defineret mine landingssider færdigt.

Den bedste anbefaling den kan få er vel at jeg efter at have kontaktet en adwordsekspert, fået at vide han/hun ikke kunne gøre det meget bedre selv! Yes! Big Smile

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:27

Ja - jeg skal være den første til, også herinde, at ønske dig tillykke Wink

Det har du gjort godt.

Venlig hilsen, Christian

Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 19:05

Hej igen studenten

Jeg sidder her juleaften, og venter på at få noget lækkert mad, og kom lige til at læse lidt nyt om AdWords og faldt over det her indlæg igen (så ér man da vist fag-nørd:)

Jeg er glad for at høre, at du har fået meget ud af at læse AdWords bogen!!

Jeg er dog sikker på, at en AdWords ekspert vil kunne gøre det lidt bedre (ellers er jeg ikke sikker på du har fået fat i en rigtig ekspert). AdWords handler ikke udelukkende om flere klik til billigere priser - men også om der muligvis er nogle smarte måder du kan bruge AdWords til at forbedre din forretning du ikke selv har tænkt på, eller ved at implemenere nogle "Avancerede" værktøjer til at gøre det endnu bedre, og mange andre muligheder. Det kommer selvfølgelig også an på, om du har budgettet til at være "spændende" nok at lege med :)

Rigtig glædelig jul til alle :)

CEO / Partner @ Deducta Online Marketing

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:02

Hej Sebastian

Jeg har endnu ikke selv haft lejlighed til at læse din bog, men har fra flere hørt at den skulle være god.

Godt arbejde, glædelig bag jul.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 19:18

Hvor kan man købe bogen henne? :)

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:28

Christopher Roelann:

Hvor kan man købe bogen henne? :)

Det var da en gammel tråd du har hevet frem, men nu er jeg også blevet nysgerrig Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København S
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 19:35

Også mig vil da også gerne høre mere om den gode bog :)

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 19:40

Den fulgte gratis sammen med E-Pusher 2, en rigtig okay mini-bog i øvrigt :-)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 08:24

Ja men man burde da også kunne købe den uden e-pusher? :)

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)