Man skal vel betale for premium moduler osv, så helt gratis er det ikke. Det gælder vel de fleste af opensource shop og CMS løsninger, lige undtagen Drupal.
Ja, man skal betale for visse moduler, men som udgangspunkt er Presta og Magento ganske gratis og der er faktisk rigtig mange gratis moduler til begge systemer!
Okay . Det lyder som om i har godt styr på det.. Kan en af jer fortælle mig hvad forskellen er om man downloader prestashop ned på computeren eller bare downloader det over internettet? :-) Mvh.
Sorry, jeg havde bare misforstået hvad der stod.. Hvad gjorde i andre, da i skulle starte webshop i prestashop? Jeg har set introduktions videoen, men den hænger slet ikke sammen med hvad min computer gør/siger.. :/.
Jeg har et par sider med prestashop. Min hovedshop har kørt i 2,5 år og jeg har ikke købt nogen moduler. Så de kan sagtens køre uden betalings moduler.
Jeg startede fra 0 og vidste ikke hvad FTP, backoffice eller noget som helst var. Youtube er din ven når det gælder om at lære, men man skal være lidt tålmodig 8-)
Der er også et dansk forum på prestashops hjemmeside og så selvfølgelig Google.
Hvis du er villig til at lære så kan dy sagtens. Jeg har prøvet flere af de gratis/open source og presta er for mig absolut den letteste.
Men start med deres 1.5 version, den nye 1,6 er har lidt mange problemer her i starten 8-)