Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til nuværende og fremtidige projekter

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle sammen.
Jeg har tænkt længe over at få mig en partner til mine virksomheder, men er endnu ikke stødt på den rette. Derfor prøver jeg lykken her på Amino, og ser om der ikke er nogle spændende mennesker, som jeg endnu ikke har mødt endnu :-)

De projekter/virksomheder, som jeg lige pt. selv er igang med, er:

TradeALot:
Som er en handelsvirksomhed, som opkøber restpartier, overproduktioner og andre varepartier. Denne virksomhed har dog stået en smule stille pågrund af det andet projekt.

BilligTrend.dk:
Som er en tøjwebshop, som hovedsageligt sælger udvalgte mærkevarer til mænd, bl.a. Ralph Lauren, Burberry, Giorgio Di Mare. Shoppen er forholdsvis ny, men er i udvikling, og har omsætning. Denne virksomhed er faktisk en del af TradeALot (samme CVR), da det bl.a. er varer fra TradeALot, som sælges på BilligTrend.dk (link til webshop: BilligTrend.dk)

Jeg har en masse andre ideer til projekter, men man bliver også nød til at begrænse sig for, at kunne få succes med det man foretager sig :-)

For lige at du kan få en indblik i hvem jeg er som person og iværksætter, og hvilke krav jeg har til dig, så kommer der lidt her ;-)

Lidt om mig:
Mit navn er Daniel Kristensen, og jeg er 20 år gammel. På nuværende tidspunkt bor jeg i Aalborg med min kæreste, men jeg kommer oprindeligt fra København. Jeg går på Aalborg Universitet, hvor jeg læser Global Business Engineering, som i grove træk handler om at optimere virksomheder og forretningssystemer. Jeg har en gymnasial baggrund fra HTX, så jeg har ikke gennemgået den "teoretiske" del af at være iværksætter, hvis man kan sige det sådan.

Jeg har været iværksætter i lidt over ét år, hvor det først har taget rigtig fart indenfor de sidste ca. 7 måneder. Jeg brænder 100% for det jeg laver, og lægger SINDSYG meget tid og kræfter i det jeg laver, og det resulterer bl.a. i, at jeg bruger AL min fritid (med fed streg under AL) på mine virksomheder. Jeg har på ingen møde tænkt mig at være lønmodtager, men derimod leve af mine virksomheder, og have friheden til at være min egen chef. 

Som person er jeg meget ivrig og stædig, og kæmper for min sag, jeg er ikke en person som holder kæft hvis jeg er uenig, og er også glad for en god diskussion. Jeg er engageret og målrettet i det som interesserer mig, og jeg ser mig selv som en meget hjælpsom person. Jeg er nok også sådan en person, som virkelig skider på janteloven, men er stadig af den overbevisning, at man skal have noget at have det i. Jeg er kreativ og opfindsom, og er god til problemløsning. Jeg arbejder godt både i gruppe, men også som selvstændig, og jeg er en vindertype ;-)

Mine styrker som iværksætter, er, efter egen vurdering, stort overblik, ledertype, god til at sælge og forhandle, velformulererende, god til at argumentere og tale med andre, selvsikker, tør at tage risiko, god til at finde de rette personer, god til at se muligheder (men også realistiske begrænsninger), kan have mange bolde i luften, samtidig med at bevarer roen og kontrollen.

Mine svagheder er stort set alt der hedder teknik: SEO, grafik, fotografering, programmering, elektronik, computer osv. osv. Derud over kan jeg også ofte se mig blindt i mine egne ideer (ser ikke altid de negative sider), markedsføring, regnskab (har dog godt styr på reglerne, og jeg har bogholder :P). Og sikkert en masse andre ting også :)  

Jeg har selvfølgelig også nogle krav til en fremtidig partner.

Krav til partner:
- Bosat i Aalborg eller omegn
- 18-28 år gammel
- Du må gerne studere (dog ikke et krav)
- Iværksætter erfaring er intet krav, men helt klart et plus 
- Du må gerne have din(e) egen(ne) virksomhed i forvejen (dog ikke et krav)
- Du må gerne være god til noget af det jeg er dårlig til - SEO, programmering, markedsføring, grafik eller lign. (dog ikke et krav)
- Du skal stå økonomisk stærkt personligt 
- Du skal være villig til at smide penge ind i projektet(erne) (og vi snakker ikke bare om 1000 kr)
- Du skal være åben, lærenem, brænde for iværksætteri, have hovedet det rette sted, snaksagelig, venlig af sind, målrettet, engageret og til at stole på
- Du skal have tid til at være en del af en virksomhed

Der er tale om partnerskab, og ikke ansættelse, så der er ingen fast løn, men dermed en procentdel af virksomheden, som vi selvfølgelig aftaler over et fysisk møde. Det er vigtigt at vi kan godt med hinanden personligt, og det er vigtigt at vi kan have et uformelt forhold til hinanden.

Hvis dette har skabt interesse for dig eller du har nogle spørgsmål, så må du meget gerne kontakte mig her på Amino eller på Daniel@TradeALot.dk 

Mvh. Daniel Kristensen :)

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 17:37

Jeg har fået et par enkle henvendelser, men har endnu ikke fundet den rette. 
Hvis du kan nikke genkendende til ovenstående beskrivelse, så smid mig en mail :)

Mvh. Daniel 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 23:15

Jeg kigger stadig efter en mulig partner :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 14:48

Der er flere som har kontaktet mig, men intet specifikt er aftale med nogen endnu, og derfor er jeg stadig åben for partnere, så hold dig ikke tilbage med at kontakte mig :-)

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 14:53

Tænker du det skal være en engangs investering, der skal lægges i det, eller løbende

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 15:13

erjegher:
Tænker du det skal være en engangs investering, der skal lægges i det, eller løbende

Det har jeg svært ved at sige lige nu :-). Det kan afhængig af omsætning, udgifter og omkostning, mål osv. Til en start med, tænker jeg, at en evt. partner køber sig ind i virksomheden ved køb af 50% af nuværende varelagers indkøbspris. 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 15:29

Daniel Emil Kristensen:
erjegher:

Det har jeg svært ved at sige lige nu :-). Det kan afhængig af omsætning, udgifter og omkostning, mål osv. Til en start med, tænker jeg, at en evt. partner køber sig ind i virksomheden ved køb af 50% af nuværende varelagers indkøbspris. 

Hvor stort beløb er det ca.?

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 21:23

Det har jeg ikke lyst til at skrive på åbent forum :) Hvis du mener du er kvalificeret og gerne vil høre mere om partnerskabet, er du velkommen til at skrive til mig :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)