Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken fremgangsmåde for webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!
Jeg overvejer at starte en webshop, og faldt så over den løsning som smartweb.dk tilbyder. Hvor de har lavet tema osv.
Er det en løsning der holder, eller er der andre bedre måder? 

Mvh
Chri854b :) 

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 13:40

Jeg kender ikke ikke Smartweb, men vil blot foreslå shopify som et alternativ

Det ser ud til at du kan komme billigere igang med shopify, plus der er forholdsvist stort og åbent community samt en app store som indeholder udvidelser, som du kan få brug for senere hen

Men om det er bedre end smartweb, det aner jeg som sagt ikke - prøv at tjek det ud

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:44
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:04

Du får nok næsten lige så mange svar som der er brugere på Amino Smile

Det du primært skal gøre op med dig selv er om du vil betale for en månedlig drift af din shop, som svinger fra et antal procent af din omsætning til flere tusinde kroner. Eller om du vil betale for en færdig løsning og efterfølgende betale for evt. udvidelser m.v. at løsningen.

De såkaldt "hostede løsninger" findes der rigtig mange af - i en stor del af dem har du ikke adgang til hele kildekoden i din shop, det kan på sigt være en ulempe. På den anden side får du ofte et system hvor driften i en eller anden udstrækning klares for dig.

I såkaldt "open source løsninger" har du fuld adgang til alle data i din shop, du kan fremover frit vælge andre udviklere til evt. udvidelser.

Der er endnu ikke rigtig nogen, der har været i stand til at opsætte et regnestykke for, hvad der er mest økonomisk rentabelt  - det er blevet ved gætterier.

I sidste ende er det ofte en temperamentssag hvilken løsning man skal vælge og hvad man føler sig mest tryg ved.

Tilmeldt 13. Dec 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:08

Grunden til jeg spørger, er at jeg ikke er en haj til it på den måde, og tænkte bare at det så let ud at man bare kunne tilføje billeder ved at trykke på en knap osv. 
Det er vel meget mere avanceret hvis man får nogle til at lave én? eller hvad?

Mvh
Christian  

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:24

Nu handler dit spørgsmål så mere om "backend" i shopsystemet og umiddelbart så er det ikke mere besværligt i en løsning du selv ejer.

I vores løsning kan du nemt ved få klik selv tilføje billeder til dine produkter - rette tekster og priser m.v. Det er der skam ikke mange "ben" i :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)