Hej alle her på Amino Jeg står med et lidt dilemma, jeg har ok med trafik, men ingen salg, er der nået jeg gør helt forkert eller hvad er det lige der sker? Jeg og damen har åbnet webshoppen op her for 14 dages tid siden, og da det er første gang jeg har drevet webshop ved jeg ikke om det er meget normalt at der går langtid før de første pr ordre kommer ind i butikken eller om de gerne skulle komme relativt hurtig. Det er en webshop hvor vi forhandler hunde produkter samt hundefoder, jeg forsøger at drive vores koncept lidt den sociale vej, hvor SEO første kommer senere sådan rigtig, naturligvis har vi fokus på SEO fra dag 1 så som gode urls, meta desc og title og hvad der ellers måtte tilhøre. Jeg tænkter det er hurtigere at få en del trafik fra de sociale medier frem for at bruge de første 2-3 mdr på gode placeringer på bla. Google og Bing og derfor har jeg valgt at fokusere på sener. Vi har idag haft de sidste 14 dage over 1.000 besøgene men ikke et enste salg og det undre mig lidt, vi holder en konkurrence nu hvor man kan tilmelde sig med sin Facebook bruger og upload et hunde billede hvor man så kan skrive tekst + indhold omkring sit billede, dette giver også god trafik, igår var dag nr. 1 hvor vi havde 250 besøgene alene igår, og håber naturligvis at succesen forsætter hele månden. Webshop: http://www.poteshop.dk/ Så det jeg gerne vil have information / feedback er hvad jeg mund har gjort forkert her? håber på postiv feedback og rigtige goderåd. |
Umiddelbart ser jeg dine manglende betalingsmuligheder som det største problem - at begrænse sig til Paypal og Bankoverførsel er desværre ikke helt nok.