Jep Joens - kravene til revisorer er meget højere idag - skærpet meget og der er meget store bøder for grove fejl til dem, så det går slet ikke at sammenligne
De som følger med herinde vil også huske horror-historier om folk hvor "revisor" bare var forsvundet med bilag og alt og hvor folk stod helt håbløst (med hele ansvaret overfor skat og intet nævn at klage til og en revisor som var "borte") Den slags oplever man ikke med de autoriserede. Man kan og vil opleve højere pris som kompenserer for 5-6 års uddannelse minimum - men til gengæld har man klagenævn som skal tage stilling til klager og de autoriserede har også skarpe krav på at kunne give fuld rapport om alle timer og arbejdet - så det er trods alt langt nemmere at nå til fornuft der
Det betyder ikke, at der ikke er glimrende bogholdere (ville ønske de ville holde op med at kalde sig revisor de som gør det uden at være "korrekt" revisor -. men selv revisor selskaber kalder deres elever det som du helt rigtigt er inde på (dog tager de ansvar som selskab)
I mange tilfælde kan en bogholder være helt fin og bedst til prisen - men man skal helst kunne kende forskel, for der ER forskel på f.eks. 0,5 års "uddannelse" og 6 års med skarpe eksamener. Det ville være ret mystisk hvis ikke 6 års hård uddannelse og eksamen gav et ekstra nyk af viden 
Det vil også fremgå, når man følger med herinde, at folk som Tonny Skov P og Henrik Koudahl ikke svarer forkert på konkret love om regnskab og skat normalt - vil jeg mene - mens jeg og andre så KAN komme til det (men prøver at undgå ved så at hoppe over ? normalt - eller skrive jeg TROR)
vh John H