Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De har 20 millioner i omsætning og nu får de en ny konkurrent :-)

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 23 person

Hej alle iværksættere, revisorer og Agera :-)

Mange af de selvstændige, som jeg møder, er konkurrencemennesker. De vil hele tiden forsøge at løbe hurtigere end konkurrenterne… Altså være bedre end konkurrenterne, som jeg tidligere har skrevet om på min ekspertblog.

For ja, konkurrence er både sundt og gør ens arbejde endnu sjovere. Og sikkert også en lille smule nervepirrende! Hvad kommer konkurrenten med næste gang? Er vores produkt nu også så godt, som vi selv siger? Og hvor høj er indgangsbarrieren for endnu flere nye konkurrenter?

Hvordan nupper du 20 millioner fra konkurrenten?
Noget af det gav anledning til en ny idé, som hedder RevisorRating: Hvad vil der ske, hvis jeg lancerer en direkte konkurrent til Agera? Hvordan vil det påvirke dem og er det investeringen værd? Jeg legede lidt videre med tanken. Hvis et simpelt tilbuds-site som Agera omsætter for 20 millioner på en gammel opfindelse efter kun to år, byder det lige frem en ny konkurrent velkommen. En konkurrent, hvis formål ikke er at tjene penge, men at hjælpe både iværksættere og revisorer med at finde sammen og få udbredt kendskabet til Billy’s Billing.

Du kan læse mere om min idé på RevisorRating, hvis du skriver dig op her. Og ja, det kommer til at være 100% gratis for både revisorer og iværksættere, og det kommer ikke til at koste penge uanset, hvor meget du bruger det. Altså rigtig gratis om man vil.

Lad konkurrencen begynde :-)

Toke Kruse

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

April snar?... Stick out tongue

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mon os du kan få dine ansatte til at arbejde gratis :)?

Fra Thorning
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 47
Fra  Kabelx.dk Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Àsgeir Gunnarsson:
April snar?... Stick out tongue


...... humor Yes 

Ejer af KabelX.dk - Kabler, stik, tasker, vægbeslag, film lærred & GoPro - KabelX.dk ApS ejer også HeadZ.dk

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Nu er der jo omkostninger forbundet med en forretning i Ageras kaliber, så det bliver spændende at se, hvor lang tid velgørenheden kan blive ved.

Konkurrence er sundt - go for it!

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kaliber? Det er et traditionelt tilbudssite - jeg er sikker på, at revisorerne vil tage i mod sitet med kyshånd - de kan trods alt spare 20.000.000 kr. i fee :-)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg glæder mig til at anmelde den første revisor derinde - vel vidende, der ikke er tale om en aprilsnar. q:o)

Jeg synes det er vildt fedt, der bliver slået lidt tilbage i konkurrencen her!

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Spændende om der virkelig menes revisorer eller om det bliver for alle der har set et regnark.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stig, det bliver for professionelle revisorer, hvor kvalitet er i højsædet og dem, som anbefales af andre. Præcist som du kender det fra andre rating-sites.

Mange hilsner

Toke

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)