Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Parterapi vonbale lounge tilbydes

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 12:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Hvad er forskel på en SEO tilbud eller en terapi tilbud? Et godt tilbud er et tilbud.

Mine ansatte har plads  i kalenderen til at tage imod flere par, så hvorfor skulle de ikke komme fra amino?

Nå men Ib bare fordi dit ægteskab kunne ikke reddes betyder ikke at andre folk vil ikke benytte sig af mit tilbud.Stick out tongue

Jeg har meget kompetent personale, de har en bred erfaring og  er ansat til at løse problemer konflikter og til rimelig pris.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:01 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

parterapi vonbale.dk:
Nå men Ib bare fordi dit ægteskab kunne ikke reddes betyder ikke at andre folk vil ikke benytte sig af mit tilbud.Stick out tongue

Mit papirløse forhold har det udmærket til din oplysning YesWink Og har haft det i rigtig mange år.

Men du kunne måske øve dig på at redde dit eget, og lade være med at ødelægge din egen tråd.

Og så læs gode råd der bliver givet dig.

Det John nævte havde ikke noget med SEO tilbud eller dit egen tilbud at gøre.

Men måden du gør det på. Wink

Appelerer dit tilbud til seriøsitet ???Wink

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 19:02 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Wondering ... Hvordan vil du afgøre, om dine råd ikke virker, eller om kunden bare ikke vil betale? Bliver det ikke mere givtigt i længden at tilbyde 1 gratis terapisession til alle, så kan man vende tilbage og betale fuld pris, hvis det virker!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:17 | Låst

Louise Lamberth - Tekstfokus:
Wondering ... Hvordan vil du afgøre, om dine råd ikke virker, eller om kunden bare ikke vil betale? Bliver det ikke mere givtigt i længden at tilbyde 1 gratis terapisession til alle, så kan man vende tilbage og betale fuld pris, hvis det virker!

Yes Wink Det er vist kvalitetsgaranti ???

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 19:31 | Låst

hej

ved godt alle ikke er enig med vonbale, men hendes indlæg bliver altid skudt ned af f.eks ib om det er håndværker hjælp eller hvad det er, og det med garanti, hvem gør ikke det malere selvom de tit laver ekstrem dårligt arbejde, det er alle der gør det, hvad med Elgiganten der siger du kan komme af med de vaske maskine indenfor 14 dage, hvis bare ikke du klipper ledningen over, men 9 ud 10 gange klipper elektrikeren ledningen, altså der er så mange der kører med garanti, men holder er op til en selv men man behøver ikke skyde alt hun skriver ned

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 19:39 | Låst
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

TIL IB

gode priser skriver du på siden

5 ltr. glans 10 nordsjo den kan jeg få en 10 til 325 kr. og du kører med 5 ltr til godt 500 kr kun 3 gange så dyr som vores lokale maler

GODE PRISER ja som man tar det

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47152
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:51 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

underlig sammenblanden selvstændig må jeg sige. Det virker snart som når børn råber din far er du - nej din far er dummere.

Jeg synes stadigt det er tarveligt af vonbale at bumpe en ren reklame på et iværksætter forum (indlæg 2 i tråden), så den kritik står jeg ved. Plus folk må reklamere også med ting som ikke nødvendigvis er specielt iværksætterforum - men bør ikke selv bumpe en ren reklame. (mener aldrig man bør bumpe faktisk)

En diskussion om fortrydelsesret ved behandling er vel også rimelig, men jeg synes sørme du mudrer ting sammen her No

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 19:58 | Låst

Det var nu faktisk ikke meningen at skyde nogen ned, men jeg tror bare, det ville være nemmere at tilbyde en billig første terapisession eller måske en gratis telefonsession som introduktion til et terapiforløb.

Så får man også chance for at sortere mange af dem fra, som man fornemmer er gået forkert i byen. Det er alligevel dem, der med stor sandsynlighed kræver penge tilbage. 

Tror, mange nye selvstændige kan have glæde af at blive gode til at sortere useriøse kunder fra, inden de bruger tid på dem.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 19:58 | Låst
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person
"parterapi vonbale.dk:
Nå men Ib bare fordi dit ægteskab kunne ikke reddes betyder ikke at andre folk vil ikke benytte sig af mit tilbud"
Med bemærkninger som denne, der er meget personlig, og dybt kritisabel, kan "damen" jo ikke forvente at blive taget seriøst.
Meget lidt "terapeutisk" og direkte barnligt.
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:15 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Så er det åbenbart blevet tid til at genopfriske reglerne på Amino, på trods af det er gl. aminoer der overtræder dem her i tråden:

• Det er ikke tilladt at bumpe tråde
  • Det er ikke tilladt at kommentere på tilbud her i kategorien, når kommentaren ikke bidrager til tilbudet eller er et konkret spgm.
  • Og så må medlemmer med gl. nag til hinanden venligst tage den privat i PM'ere eller mails eller bedst lade helt være med at hakke på hinanden, det virker meget barnligt, og gavner næppe jeres respektive virksomheders profil...
Ha' nu en god dag 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)