Hej vonbale, Tillader mig at komme med mine input til din annonce. Håber du modtager det konstruktivt. 1) Jeg studser lidt over din prissætning. Jeg har lært at hvis noget er for godt til at være sandt, er det ofte også tilfældet. Når jeg ser et tilbud om "pengene retur hvis det ikke virker", vil jeg instinktivt tænke det er utroværdigt og urealistisk. Jeg kan ikke se hvordan det skal fungere. Jeg syntes ofte jeg ser behandlere af enhver slag tilbyde en intropris på f.eks kr. 1000,- hvorefter de næste behandlinger koster noget mindre. Hvad med at gøre det omvendt - en lav intropris for at se om der er kemi og der opnås en form for tillid til terapeuten. Uden at have erfaring med jeres type behandlinger, tænker jeg at kemi og tillid er afgørende. Derefter et klippekort/efterfølgende behandlinger til konkurrencedygtigt pris. 2) Når du sender annonce ud for parterapi, og samtidig har underliggende "reklame" for au-pair service og billige håndværkere syntes jeg også det svækker din troværdighed. Jeg kender dig ikke eller dine virksomheder, og er sådan set ligeglad med om du er involveret i 10 andre virksomheder. Men hvis jeg skal bruge en parterapeut, vil jeg faktisk helst bare høre om det via link til hjemmeside, referencer etc. Held og lykke. |
selvstændig38:TIL IB
gode priser skriver du på siden
5 ltr. glans 10 nordsjo den kan jeg få en 10 til 325 kr. og du kører med 5 ltr til godt 500 kr kun 3 gange så dyr som vores lokale maler
GODE PRISER ja som man tar det
Nu kunne du også vælge et andet produkt, som f.eks. dette Og husk der er 10 liter i, og ikke 5 liter som hos din lokale maler.
Husk hos os er det også med faktura Din garanti.
Nu er der også andre forhold end prisen, som f.eks. denne:
Det er der i hvert fald kunder der sætter pris på.
Så jo - vi har fortsat rimelige priser til en god kvalitet. Og vi er ikke 3 gange dyrere end din lokale maler.
Hvad også denne bekræfter