Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges til stort projekt

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra London
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kany:

Vi er 4 unge iværksættere, som er i fuld gang med et større projekt på undervsisningsområdet. Vi har kontakt til rigtig mange sponsorer. Har mere end 11.000 tilmeldinger. Samarbejder med 9 gymnasier på Sjælland. Og er i fuld gang med at opbygge den nødvendige filmdatabase.

Projektet er meget anderledes end hvad der tidligere er set på nettet.

Vi står i en fase, hvor vi skal bruge yderligere kapital. Om de skal lånes i banken, om vi skal søge venturekapital eller have en investor ind over, er den problemstilling vi står over for.

Vi arbejder på det fuld tid og er iværksættere helt ud til fingerspidserne.

Du kan se demo'er og præsentation af konceptet på www.netunderviser.dk

Hvis du som investor er interesseret i at støtte projektet, eller har en idé til hvordan du kan hjælpe må du gerne kontakt mig på nicklas@netunderviser.dk

Vi forbeholder os retten til at takke nej til tilbud. Og forventer også kun seriøse tilbagemeldinger.

Mvh Nicklas Kany

Kære Kany,

Du er velkommen til at sende mig en mail.

Med venlig hilsen Jacob Laurvigen
Tilmeldt 6. Oct 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:13

Hej Brokop 

Ingen er naturligvis interesserede af forhastede beslutninger. Du må ikke misforstå mig. Der kommer bare mange useriøse henvendelser. Og det er da slet ikke fordi jeg vil, have at du inden torsdag skal have et tilbud klar. Du/I har jeg endnu ikke noget ordentligt beslutningsgrundlag. Jeg vil bare vide om det er noget der overvejes seriøst. Dvs. om det har en seriøs interesse.

Håber du forstår hvad jeg mener.

Mvh Nicklas

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 15:26

hej Nicklas

Yes yes - fair nok.

Som udgangspunkt er vi jo altid interesserede i at lave forretning og tjene penge - det er vi vel alle. Hovedfokus lige pt. er dog export-markedet da det er dér vi har vores største erfaring.

Jeg synes du skal drøne derudaf med de kontakter du har, men hvis vi må hænge på sådan ved sidelinien og løbende blive opdateret med de ting i nu må og kan og vil opdatere på, så vil det være godt. Smile

http://brokop.com/

Tilmeldt 6. Oct 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Laurvigen

Jeg mangler en mail at sende til. Det er muligt, at det er mangel på Amino-erfaring, at jeg ikke kan se din mail, men vil meget gerne sende dig en mail hvis du skriver den.

Nicklas Kany

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)