Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges til stort projekt

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 6. Oct 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi er 4 unge iværksættere, som er i fuld gang med et større projekt på undervsisningsområdet. Vi har kontakt til rigtig mange sponsorer. Har mere end 11.000 tilmeldinger. Samarbejder med 9 gymnasier på Sjælland. Og er i fuld gang med at opbygge den nødvendige filmdatabase.

Projektet er meget anderledes end hvad der tidligere er set på nettet.

Vi står i en fase, hvor vi skal bruge yderligere kapital. Om de skal lånes i banken, om vi skal søge venturekapital eller have en investor ind over, er den problemstilling vi står over for.

Vi arbejder på det fuld tid og er iværksættere helt ud til fingerspidserne.

Du kan se demo'er og præsentation af konceptet på www.netunderviser.dk

Hvis du som investor er interesseret i at støtte projektet, eller har en idé til hvordan du kan hjælpe må du gerne kontakt mig på nicklas@netunderviser.dk

Vi forbeholder os retten til at takke nej til tilbud. Og forventer også kun seriøse tilbagemeldinger.

Mvh Nicklas Kany

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 16:29

Alt lykke til. Tror i har fat i den lange ende med en ny og god ide. Men lad jer nu ikke fængsle med en investor med mange penge - men vil have "tusind-fold" tilbage.

Jeg vil prøve i banken først - så er det også stadig jeres projekt og ikke fanget af en investor og skal stå til regnskab overfor ham hele tiden. 

Supply Chain blæksprutte

Tilmeldt 6. Oct 07
Skrevet kl. 17:30

Ja, det er den evig store problemstilling. Måske har du ret. Vi drøfter det meget frem og tilbage for tiden. Men så længe en investor ikke har mere end 50% så er man jo stadig herre i eget hus.

Hvis en investor samtidig kan tilføre klog kapital, vil det være at foretrække.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:15

Hej Nicklas,

Jeg kaa ikke komme ind på jeres site.
Men I er velkomen til at kontakte os i Capital+

Mvh.

Jakob Sand, Capital+, www.capitalplus.dk

Mvh. Jakob Sand, CEO Capital+, www.capitalplus.dk Vækstkapital til IT-værksættere
Tilmeldt 6. Oct 07
Skrevet kl. 13:43

Hej Jacob Sand

Det var nok det mest uheldige tidspunkt overhovedet du forsøgte at klikke dig ind på vores side. Mandag morgen gik vores server kortvarigt ned pga for meget trafik. Den er naturligvis blevet opgraderet lynhurtigt. Så den kan tåle den fremtidige trafik.

Men den er klar igen. Så klik ind på www.netunderviser.dk

Mvh Nicklas

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 15:55

http://brokop.com/

Tilmeldt 6. Oct 07
Skrevet kl. 17:39

Hej Brokop

Jeg er ikke den største fan af en forretningsplan - af mange årsager. Jeg vil hellere bruge min energi på min virksomhed. En 100 siders forretningsplan fjerner fokus fra det væsentligste i en vækstvirksomhed som denne. Jeg taler ud fra de erfaringer jeg har gjort mig. Jeg er helt enig i, at en forretningsplan er hamrende nødvendig ved opstart af en butik eller andre mere traditionelle virksomheder.

Vi har udarbejdet masser af præsentationsmateriale, men den traditionelle forretningsplan med standardformularer, er droppet.

Vi vil gerne ud og fortælle en mulig investor om vores projekt, således at man kan se, at vi ikke bare har en god idé, men at der også står højt kvalificerede entreprænante mennesker bag. Vi er gået ind i projektet på fuld tid og er allerede nået rigtig langt. Længere end hvad end hvad man kan læse sig til.

Vi har, i denne uge, været til møder med 2 forskellige interesserede investorer, som endda kan bidrage med flere forskellige ting fra hver deres kompetenceområder.

Jeg kan se, at du er uddannet grafiker. Og er ganske imponeret over din side. Hvilken interesse har du i projektet?

Mvh Nicklas

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 17:00

Hej Nicklas

Min kompetence som grafiker her, er irellevant for jeres projekt. Jeg er indgået en alliance med én som har bygget en stor og succesrig forretning op på distributions og eksport markedet, som nu søger at udvide sin forretning med flere produkter. Det vil han gøre, blandt andet ved investering i virksomheder - ikke nødvendigvis virksomheder som sælger / producerer dét som han / vi har erfaring inden for. Vi er begge meget travle mennesker og vi vil ikke starte en nærmere dialog med folk uden først at have tjekket om der er en potentiel forretning for os og et økonomisk grundlag som vi tror på.

Tilmeldt 6. Oct 07
Skrevet kl. 12:44

Hej Brokop 

Det lyder da interessant, hvordan vil du have præsenteret projektet. Vil du mødes med os eller vil du have materiale tilsendt eller hvordan. Jeg er nødt til at vide om du allerede nu, ser en seriøs mulighed for at være investor. Grunden til at jeg siger det sådan er, at vi står med 2 andre investorer, og vi skal til at vurdere hvad der er bedst for projektet.

Og hvordan plejer du/I at gå ind som investor i en startup-virksomhed?

Vil meget gerne høre fra dig snarest, da vi skal til et afgørende møde allerede torsdag.

Mvh Nicklas

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 13:55

hey Nicklas

Vi er store modstandere af stressede beslutninger i så vigtige sager, så hvis du vil have et konkret svar inden torsdag, så må det blive et 'nej tak' i første omgang. Vi er klar på at høre mere hvis alle optioner ikke er udspillet senere hen, men ryk i bare videre med de investorer der allerede har 'bidt på' - om jeg så må sige......Wink

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)