Gerne vil tro på systemet. |
Michael:Gratis inkasso hos Transcom betyder, at:
Du får hvad du betaler for ... Jeg har tidligere brugt Transcom jeg sendte omkring 20 fordringer til dem, på mellem 600 og 25.000kr ... og de fik lige præcis 0,-kr hjem. Derudover sendte de mig også lige en regning på 3500kr - som jeg selvfølgelig nægtede at betale.
Kunderne lavede forskellige kendte krumspring for at slippe for at betale ... og Transcom faldt for dem på stribe.
Jeg kræver altid upfront betaling for opgaver under 10k, det frasorterer de mest useriøse. Hvis folk ikke betaler får de en venlig påmindelse på email uden rykkergebyr, den får de 2-3 dage efter regningen skulle have været betalt. På 10. dag får de en rykker med 310kr + 100kr og med besked om at hvis ikke regningen er betalt inden 10 dage, overføres sagen direkte til min advokat, uden yderligere varsel.
De fleste skynder sig her at betale inden den frist, de få der ikke gør betaler efter advokaten har sendt dem et brev.
Hvis først en kunde har været forbi advokaten afviser vi som udgangspunkt nye ordrer fra dem, eller som minimum afkræver vi fuld forudbetaling.
Vi har ikke problemer med dårlige betalere.