Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbyder i A og B post forsendelse ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget tæt på at være klar med min webshop nu, men er lidt i tvivl med fragten. Jeg er ved at få en aftale færdig med Pacsoft, men overvejer om jeg stadig skal tilbyde mine kunder A og B post forsendelse. Nogle af mine varer koster omkring 20 kr, og der ville det måske være overkill at sende det som en pakke til 39 kr. Jeg har også varer som koster 500 kr eller mere, og der tænker jeg at hvis kunden vælger at få det fragten som B-post og  kunden bagefter nægter at have modtaget pakken, om jeg så står som taberen i denne sag, og må betale kunden sine penge tilbage. Hvis kunden her var tvunget til at benytte fragt med pakke og T&T, kunne jeg jo bevise at fejlen ikke ligger hos mig, men fragten ville så koster lidt mere end blot A og B post.

Hvad har i gjort på dette område, eller bekymre jeg mig uden grund ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim
Mine varer koster 450+ kr og der er fri fragt. Hver forsendelse koster ca. 39 kr (A brev). Det er med PostDanmark, og der er ingen T&T. Min erfaring er, at ca. 1/100 siger, at de ikke har modtaget pakken. Om de så lyver eller det er PostDanmark, som har smidt pakken væk, det ved jeg ikke, men hvis jeg skal betale ca. 10 kr ekstra for T&T, så vil det koste mig 1000 kr mere at sende pakkerne med T&T. Ved bare at sende et nyt produkt, "mister" jeg kun min indkøbspris + 39 kr i porto, så jeg sender ikke med T&T, når det er mindre ordrer. Derudover så kan man lave en reklamationssag hos PostDanmark (også for breve), og der kan man måske få nogle penge retur. :)

Jeg sender dog med A post, da der er flere, der vil blive sure, hvis ikke de får leveret helt til døren, eller i det mindste kan have muligheden :) 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)