Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugte og smadrede skateboards, hvor kan man finde dem?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino'er

Længe siden jeg sidst har været aktiv, men nok om dem.

Jeg ville lige høre jeg om der var nogle af jer, der ved hvor man kan finde brugte/smadrede skateboards.

Skal bruge det til et projekt jeg lige er startet på, har tænkt på at tage ud på genbrugspladsen. 

Men har været der før og har ikke set det der ligner.

Nogle ideer/bud?

-Mads

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag ned til det sted hvor de lokale skatere samles og snak med dem, måske vil de gerne gemme deres smadrede skateboards til næste gang du kommer forbi. Tag eventuelt rundt i flere byer og opbyg et netværk i skater miljøet, så burde det jo være muligt at få samlet lidt boards sammen.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Fredslund Hansen:
Tag ned til det sted hvor de lokale skatere samles og snak med dem, måske vil de gerne gemme deres smadrede skateboards til næste gang du kommer forbi. Tag eventuelt rundt i flere byer og opbyg et netværk i skater miljøet, så burde det jo være muligt at få samlet lidt boards sammen.

God pointe, 

Mange tak!

Skal lige se det an, på grund af min alder.

Kan det blive lidt besværligt, men håber på at kunne vende det til min fordel.

-Mads

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er et projekt der kræver en lind strøm af brugte skateboards, så kunne du jo take kontakt til forskellige skate haller og se om du kan få en aftale på plads. Få lavet en stor plast beholder hvor skatere kan smide deres board i. Hvis det er noget genbrug koncept, godt formål, eller der falder lidt af til vedligeholdelse af hallen, er jeg sikker på de er friske på at støtte op.

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)