Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop ANBEFALINGER???

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Sæby
Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg vil gerne prøve at sælge kostplaner online, for at hjælpe folk med enten at tabe sig, tage på, eller opbygge muskler.
Derfor vil jeg gerne sælge/vejlede folk på min hjemmeside (som jeg ikke har lavet endnu). Vil derfor høre hvordan det er nemmest at lave min egen hjemmeside, som skal være simpel. Den behøver ikke det store, for skal jo kun sælge kostplaner og det er jo et individuelt produkt, som er anderledes fra person til person.

Derfor skal hjemmesiden ikke have alle mulige smarte features. Kan i anbefale noget der er simpelt, som kan hjælpe med at sætte hjemmesiden op, hvis jeg selv skal gøre det? 

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 272
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 18:19

Til det du vil sælge vil det være naturligt at have en blog ved siden af, så du kunne jo overveje Wordpress sammen med woocommerce?

Fra Sæby
Tilmeldt 21. Nov 13
Skrevet kl. 14:40

Tak for svaret! Vil jeg undersøge så!
Også godt tip med en blog:) 

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 14:43

Jeg vil anbefale dig wordpress. Det er super nemt, og så kan du let og billigt få hjælp fra unge udviklere hvis du får brug for det.

Fra Kjellerup
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 15:07

Hej Jonas!

Det er nemlig en god ide med en blog sammen med hvor du kan have indlæg der skaber merværdi omkring dine kostplaner. Samtidigt er det godt Webjuice! Prøv også nogle af de hostede solution der findes. Du får næsten altid 30 dage gratis så kan du prøve at lægge filer op og se hvordan det foregår med betaling etc.. Mange hostede solutions har også blogmoduler og mulighed for sider ud over shoppen. Det kunne jo være det gav dig inspiration til hvilken platform du vil bruge og hvad du i hvert fald ikke vil bruge :-)

Fra Sæby
Tilmeldt 21. Nov 13
Skrevet kl. 16:01

Igen tak for svarene.

Flemming kunne du give et eksempel på en hosted solution? Er ikke så meget inde i det website halløj her, så kunne godt bruge lidt hjælp :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:33

Kan varmt anbefale dig at få lavet en SmartWeb webshop. Du kan selv nemt sætte den op og der er flere forskellige standard designs at vælge imellem og en meget flink kundeservice som kan hjælpe dig pr. telefon og e-mail. Du har også mulighed for at sætte en blog op i shoppen hvis du ønsker dette.

Du kan finde en kort guide her til hvordan du kommer i gang og oprette en 30 dages gratis og uforpligtende demo http://justmedia.dk/lav-selv-webshop/

Skulle du få brug for hjælp til design og opsætning af din webshop er du meget velkommen til at skrive til mig :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 16:43

Hvis shoppen skal være billig, nem og basic vil wordpress nok være et godt valg. Jeg bruger selv Magento men det er nok lige i overkanten til din løsning.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 16:49

Jeg synes absolut ikke der er nogen grund til at investere tid eller penge i en decideret webshop-løsning, da du jo i princippet kun skal sælge en enkelt "vare" til hver kunde, og denne skal tilpasses individuelt, og sælges i forbindelse med personlig vejledning.

En wordpressløsning kan du sætte op ret billigt, blot med udgifter til domæne/hosting. Der er på Amino rigtig mange som tilbyder ganske billig opsætning af Wordpress, hvis du ikke kan selv. Wordpress giver dig mulighed for at skrive artikler og blogge, og for at dine kunder kan komme i nem dialog med dig via din hjemmeside.

Et webshop-system er bygget til at automatisere håndteringen af flere produkter, hvilket jo slet ikke er hvad du har brug for.

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 16:51

Til din rigtig fornuftige idé om en hjemmeside så siger jeg også helt klart en blog og gerne Wordpress. Hvis du linker lidt sammen med Fjæsbogen så vil du kunne få nogle god hits på din side, en super idé.

vh
Rainer

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)