Jeg skal er igang med at lave en nye hjemmeside omkring H.C. Andersen i wordpress. Men synes ikke rigtig jeg kan finde nogle templates der passer. Jeg har kigget på themeforest og templatemonster. Jeg har søgt på fairytale, story, mystic, 1800 samt mange andre ting.
Men det er ikke lykkes mig af finde noget jeg kan bruge, som matcher noget man kan bruge til en hjemmeside om H.C Andersen.
Kender I nogle templates til wordpress som ville passe godt til en hjemmeside om H.C. Andersen. ?
Nu er jeg selv stor fan af hr. Andersen, så glæder mig meget til, at se og læse det færdige produkt.
Kunne næsten ikke forestille mig noget sværere end at opbygge en moderne side med et guldaldertema.
Det kommer meget an på hvad siden skal indeholde.. Skal siden indeholde ren infotekst og billeder eller skal der være forum, shop eller anden større funktionalitet?
Grunden til, at jeg umiddelbart ville gå med noget lign. er at man kan styre hele designet ved hjælp af store billeder. (Så kan du jo eventuelt finde eller købe nogle H.C. Andersen portrætter eller eventyrspecifikke illustrationer.
Jeg ved ikke hvor stor en rolle økonomien har i denne sammenhæng, men det betaler sig ofte at lægge de der 400-500 kr for et gennemarbejdet theme og nogle pæne billeder.