Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redesign af webshop for at ramme målgruppen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Jeg har en webshop - www.icykel.dk - hvor vi sælger el-ladcykler.

Lige nu har vi 3 kategorier, hvilket er fuldstændigt overflødigt da vi kun sælger elladcykler.

Herudover så har vi et stignende antal videoer oma.

DErfor sysler jeg lidt med at få opdateret / redesignet hjemmesiden.

I den forbindelse forestiller jeg mig et design der er lidt mere emotionelt. Noget med grønt - skove - eller storby. Noget mere med stemningsbilleder, noget der symboliserer frihed, udeliv, og hvad folk ellers forbinder med vores ladcykler.

Er der nogen der har et forslag til hvordan sådan noget kan se ud / gøres? OG et estimat om vi snakker om 3000kr eller 20.000?

I så fald så sig til og vis gerne et par referencer.

Har du blot gode ideer til hvad vi kan gøre, så råb også gerne op :))

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 39
Fra  Jesper W. of Copenhagen Skrevet kl. 17:34

Hej Morten -

Hvis I, som jeg synes det ser ud, "kun" har de her to-tre (lad os sige op til en håndfuld) modeller af én type el-ladcykel, så er der ikke rigtig nogen grund til, at jeres site er udformet som en webshop i normal forstand; så er det jo i virkeligheden en én-feature webside med salgsfunktion.

Jeg kan ikke lige se, hvilken shop-løsning du bruger, men jeg ville anbefale en yderst simpel én, skrabet helt ned f.s.v.a. det shop-mæssige, og lagt ind i en side, der primært, rent udtryksmæssigt, er en feature-side omkring jeres cykel.

Noget i retning af "se denne fede cykel, her er lækre billeder, her er testimonials, her er videoer og alt muligt andet godt, og selvfølgelig kan du også købe den her, værsgo"... husk også at være praktisk, så det hele ikke går op i glansbilleder; folk, der skal købe sådan én, bliver typisk glade for billeder, der f.eks. viser, hvor meget der kan være i kassen på en realistisk måde (købmandsposer eller sådan noget), hvordan den er at låse fast til ting (lyder banalt, men det er det bare ikke f.eks. i mange baggårde) og sådan noget.

Good luck.

:)

Jesper W.

Jeg hjælper virksomheder med at værdiforøge gennem kundeoplevelsen: www.jesperwille.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 08:17

Hej Jesper

Du har helt ret . det er netop det vi er ude efter. Et renere udtryk hvor vi præsenterer 2 ladcykler (pt) og lidt tilbehør. Lige nu er det netop en webshop, med 3 kategorier og 1-2 produkter i hver kategori. Det er der ingen grund til.

Vi vil hellere bruge pladsen til at formidle de servicevideoer vi har, kundeudtalelser, lidt flere stemningsbilleder etc.

Spørgsmålet er bare hvordan det gøres lettest....?

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)